Jump to content

leukste manier hoe ooit je missie is makkelijk gemaakt


onbekendeIV

Recommended Posts

bij de missie van C.R.A.S.H als je in MT.chiliat de snitch moets ver moorden heeft de snitch alle fbi agenten doodgereden

Bij mij reed de snitch zelf de berg aan zonder maar een vinger naar 'm uit te steken. :dans:

Je moet dan wel mazzel hebben dat hij niet in zijn auto dood gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

het is geen missie maar gewoon ''beat the cock''.

als je begint met zwemmen gewoon de ''jetpack cheat'' doen.

en als je op de fiets kom gewoon fietsen en als je weer moet rennen weer de jetpack cheat doen en dan win je makkelijk. :D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

In The Beginning: bij het fietsen reed ik met de fiets tegen die rode auto aan, maar viel er niet af... Maar dat is niet alles: hierdoor had ik de tijd om die gangsters dood te schieten, want ze sprongen uit de auto! Weet niet meer hoe het nou precies ging.

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Quarry missie's moet je ergens een Dumper vernietigen wanneer je met een Dumper rijd :ch: ,

leuke missie maar het luke maar niet, ik haalde hem net niet altijd, paaltje in de weg...

Tot ik eens bij hem geraakte net buiten Fort Carson, richting Las Barrancas, dus zat er nog

een brug tussen, je kon hier onmogelijk met 2 Dumpers naast mekaar door dus viel hij in het water :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...