josie Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ik heb niks gevonden via search. Hoe maak je een backup? Het gaat om een: Packerd Bell Windows XP home Via help en ondersteuning vind hij niks en via zoeken ook niks. Wie kan mij helpen? Graag voor 10 uur. Reageren
T@rget Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) Klik op Start>Help en onderstuining daar vind je het wel *dat soort dingen via PB vragen Bewerkt: 3 juni 2005 door The Godfather Reageren
josie Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Klik op Start>Help en onderstuining daar vind je het wel *dat soort dingen via PB vragen Bedankt dat je me probeert te helpen T@rget. Maar dat lukte niet. En het probleem is nu opgelost dus laat maar zitten. Reageren
T@rget Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 oke (k heb niet zoveel verstand van backups) *gaat zijn gemodde GTA weer opnieuw installeeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.