Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

mijn 2de sig ooit.

had op youtube wat gevonden over pop out sigs en ik dacht naja laat ik het proberen :D .

siggiemario.gif

Oh en een vraagje op dit forum heeft hij wel een transparante background, maar op een ander forum niet?? Daar is de achtergrond ineens wit :duh:

:cya:

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Geplaatst:

Je pop-out is zeker goed gelukt. Als je hem transperant wil hebben zodat hij met elke forum matcht, dan moet je het bestand opslaan als PNG.

Al is de achtergrond wat eentonig, de vuurbal komt wel mooi uit op zo'n donkere achtergrond. Ik had de tekst een andere kleur gegeven. Wit/geel zou goed kunnen staan.

Geplaatst:
Je pop-out is zeker goed gelukt. Als je hem transperant wil hebben zodat hij met elke forum matcht, dan moet je het bestand opslaan als PNG.

Al is de achtergrond wat eentonig, de vuurbal komt wel mooi uit op zo'n donkere achtergrond. Ik had de tekst een andere kleur gegeven. Wit/geel zou goed kunnen staan.

bedankt :D .

Maar ik kan hem nu niet meer editen geloof ik, ik heb merge all visible layers gedaan. En dat kan niet ongedaan gemaakt worden lijkte me :bonk:

Geplaatst:

Als je nog een PSD-file hebt waar de layers los van elkaar staan, dan nog wel. Of bij history kijken of je het terug kan halen. Zoals je zelf zegt heb je nu waarschijnlijk één layer en is de achtergrond (waar je eigenlijk niets moet zien) nu wit. Je kan proberen om het witte gedeelte netjes uit te knippen of je maakt gebruik van de Magic Wand Tool (sneltoets "W") en kijkt of het wit goed geselecteerd wordt zodat je dat in één keer kunt deleten.

Geplaatst:
Als je nog een PSD-file hebt waar de layers los van elkaar staan, dan nog wel. Of bij history kijken of je het terug kan halen. Zoals je zelf zegt heb je nu waarschijnlijk één layer en is de achtergrond (waar je eigenlijk niets moet zien) nu wit. Je kan proberen om het witte gedeelte netjes uit te knippen of je maakt gebruik van de Magic Wand Tool (sneltoets "W") en kijkt of het wit goed geselecteerd wordt zodat je dat in één keer kunt deleten.

Welnee, hij heeft de GIF-afbeelding nog. Die kan je in Photoshop zo omzetten:

siggiemario.png

http://i696.photobucket.com/albums/vv324/TomHagen90/siggiemario.png

@xSANx-xERWINx:

Deze afbeelding doet het waarschijnlijk wel. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...