Jump to content

Gangsters van Dwayne.

-Stan-

Recommended Posts

Als je met GTA de health code doet en je heb de gangsters van Dwayne bij je, krijgen ze dan ook weer health erbij?

Nee.

Ze gaan daarna toch uiteindelijk dood of ze gaan weg, maar je kan ze neit heel cheaten... Hoewel ze wel altijd veel kogels van me kunnen hebben :puh:

Delen op andere websites

Als je met GTA de health code doet en je heb de gangsters van Dwayne bij je, krijgen ze dan ook weer health erbij?

Nee.

Ze gaan daarna toch uiteindelijk dood of ze gaan weg, maar je kan ze neit heel cheaten... Hoewel ze wel altijd veel kogels van me kunnen hebben :puh:

Dat is wel jammer :7 . Ik wist niet dat ze automatisch weg konden gaan.

Delen op andere websites

Aan het einde van een missie of gewelds-encounter lopen je "homies" vanzelf weg.

Hetzelfde geldt ook voor "the brothers" in The Lost and Damned, die gaan ook weg nadat het grote geweld is geweest of de missie kompleet.

Helaas kan je ze ook niet meenemen als je bijv. met Dwayne ergens naar toe gaat. :duh:

Delen op andere websites

Ik had is dat ik één assasin missie deed en daarna nog één.

En dat was er één met een boot dus ik vaar erachter en zij schieten erop en ineens vertrekken ze. :7

Best wel grappig want ze vielen dan gewoon in het water. :puh:

Het irritante is wel dat er veel tijd tussen zit voor je ze nog is kan "lenen" als ik het zo mag zeggen. :7

Delen op andere websites

Ik had is dat ik één assasin missie deed en daarna nog één.

En dat was er één met een boot dus ik vaar erachter en zij schieten erop en ineens vertrekken ze. :7

Best wel grappig want ze vielen dan gewoon in het water. :puh:

Het irritante is wel dat er veel tijd tussen zit voor je ze nog is kan "lenen" als ik het zo mag zeggen. :7

Je kan ze op verschillende manieren snel weer ''lenen'':

1.Dood gaan.

2.Gearesteerd worden.

3.Naar de Pay'n Spray gaan.

4.Naar bed gaan.

Delen op andere websites

ik probeer vrienden te worden met dwayne maar hij neemt ze telefoon niet op en ik speel het spel voor 54 uur :N

Je moet gewoon wat anders gaan doen of een paar keer opslaan en na een tijd belt hij jouw wel om iets te gaan doen. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...