T@rget Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Is er freeware waar je tv kan kijken op je computer???? NL 1 2 en 3 is goed maar 't liefst meer (Nee GoKu dit is geen warez ik zoek freeware!) Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) Tv kaart heb je nodig + soort antenne! Geen freeware dus! Als je een TV kaart er al in had, moest er denk ik Software bij worden geleverd. Bewerkt: 3 juni 2005 door Badman Reageren
T@rget Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) Radeon X300 SE Maar kan het niet over intertnet ofzo met een programma dat je het gewoon live van internet download het hoefd van mij niet uit de lucht te komen vallen EDIT: Nederland 1 2 & 3 zijn toch gratis? Bewerkt: 3 juni 2005 door T@rget Reageren
MightyDuck Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 www.televisieportal.nl Aanmelden met gebruikersnaam casema Wachtwoord ook casema Reageren
T@rget Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 welke player ben je daar voor nodig Reageren
MightyDuck Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 welke player ben je daar voor nodig Windows Media Player Reageren
T@rget Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 als ik em aanklik gebeurd er niks :S Reageren
Timovich Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 http://mediahopper.com/portal.htm Dan heb je een hele lijst aan de linker zijde en zoek je Nederland ff op. Dan heb je ook een paar zenders maar. Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 http://www.tvopjepc.nl/ Is misschien ook nog wel wat. Reageren
T@rget Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Had ik ook al gekeken ik dacht aan een programma maar ik zal niet weeten hoe dat moet heeten :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.