propje400 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 if (strcmp("/openadmin", cmdtext, true, 10) == 0) { if(adminlevel[playerid] != 3) MoveObject( OpenAdmin,-210.853485, 2325.206543, 90.222725, 2); MoveObject( OpenSchuur, -293.320709, 2339.583008, 114.435219, 5); return 1; } hoi wat is hier fout aan? want alleen OpenSchuur werkt, moet ik er iets tussen zetten ?? Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Heb je wel OpenAdmin = CreateObject(...); neergezet? Controleer dat eens En je command heet '/OpenAdmin' maar, je wilt dat level 3 de command niet kan gebruiken, an alle andere mensen wel? Als dit niet je bedoeling is, en je alleen wilt dat level 3 deze command kan gebruiken, verander if(adminlevel[playerid] != 3) in if(adminlevel[playerid] == 3) Reageren
propje400 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) thanks, het werkt maar hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik iemand /jail dat de positsie voor 15 min wordt opgeslagen, dus dat hij niet kan relogen, ik heb sandra's account system, thanks [EDIT] wat moet ik hierin zetten om ook de playerscore te bewaren? of hoe moet het anders? public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { // Verkrijg de naam van de speler: GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); // Haal het geld van de speler op en sla die op in de variabele 'money[playerid]' money[playerid] = GetPlayerMoney(playerid); // Zet in het spelerbestand achter de variabele 'money' het bedrag dat de speler heeft dini_IntSet(udb_encode(playername), "money", money[playerid]); // Zet in het spelerbestand achter de variabele 'adminlevel' de level van de speler: dini_IntSet(udb_encode(playername), "adminlevel", adminlevel[playerid]); // Zet de loginwaarde van die playerid weer op '0' logged[playerid] = 0; Bewerkt: 8 augustus 2009 door propje400 Reageren
Sandra Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) [EDIT] wat moet ik hierin zetten om ook de playerscore te bewaren? of hoe moet het anders? Ja: dini_IntSet(udb_encode(playername), "score", GetPlayerScore(playerid)); ....en bij OnPlayerConnect: SetPlayerScore(playerid, (dini_Int(udb_encode(playername), "score"))); Bewerkt: 8 augustus 2009 door =>Sandra<= Reageren
propje400 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 [EDIT] wat moet ik hierin zetten om ook de playerscore te bewaren? of hoe moet het anders? Ja: dini_IntSet(udb_encode(playername), "score", GetPlayerScore(playerid)); ....en bij OnPlayerConnect: SetPlayerScore(playerid, (dini_Int(udb_encode(playername), "score"))); thanks! Reageren
propje400 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ik heb een andere moeilijke vraag, ik heb een command /jail waarmee ik iemand in de jail kan zetten, maar als hij uitlogt en inlogt is hij weer op normale spawn, hoe kan ik postion saven en alleen als hij in de jail zit, als dat te moeilijk is , dan graag alleen saven, bedankt alvast Reageren
Erryn Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ik heb een andere moeilijke vraag, ik heb een command /jail waarmee ik iemand in de jail kan zetten, maar als hij uitlogt en inlogt is hij weer op normale spawn, hoe kan ik postion saven en alleen als hij in de jail zit, als dat te moeilijk is , dan graag alleen saven, bedankt alvast Je zou met "jail[playerid]" kunnen registeren dat hij gejailed is, dus als je /jail doet word dat dus opgeslagen in "jail[playerid]" dus als hij uitlogt en weer inlogt kun je bij "Public onplayerspawn" dit neer zetten: De timer moet ook geregistreed worden if( jail[playerid] == 1) { SetPlayerPos(playerid, Je jail cordinaten); SetPlayerInterior(playerid, de interior waar hij is); SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "Je hebt nog niet lang genoeg in the gevangenis gezeten"); } Reageren
propje400 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) sorry maar wat bedoel je met /jail[playerid] nooit van gehoord :S [EDIT] hier is mijn command if(strcmp(cmd, "/jail", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You can't use admin commands!"); if(IsPlayerAdmin(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = strval(tmp); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); giveplayerid = strval(tmp); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); printf(string); SetPlayerPos(giveplayerid,-273.0403,2306.8206,109.9546); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); format(string, sizeof(string), "%s jailed you for 15 min!", sendername, playerid); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_YELLOW, string); format(string, sizeof(string), "%s has jailed %s for 15 min!!", sendername, giveplayer); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string); } return 1; } want ik weet niet wat ik er nu in moet verandere Bewerkt: 8 augustus 2009 door propje400 Reageren
Erryn Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 sorry maar wat bedoel je met /jail[playerid] nooit van gehoord :S[EDIT] hier is mijn command if(strcmp(cmd, "/jail", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You can't use admin commands!"); if(IsPlayerAdmin(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = strval(tmp); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); giveplayerid = strval(tmp); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); printf(string); SetPlayerPos(giveplayerid,-273.0403,2306.8206,109.9546); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); format(string, sizeof(string), "%s jailed you for 15 min!", sendername, playerid); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_YELLOW, string); format(string, sizeof(string), "%s has jailed %s for 15 min!!", sendername, giveplayer); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string); } return 1; } want ik weet niet wat ik er nu in moet verandere Hmmmm, hier is een tut for /jail command http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=100256 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.