GTAFreak007 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Hoi,, Ik wou net eens broadcasten op Justin.tv voor de eerste keer maar het lukt niet Elke keer als ik op toestaan klik voor camera en micro crasht er iets genaamd Flash10c.ocx Ik vind ook nergens een fix ofzo iets ervoor Flash Player al een keer of 3 geherinstalleerd maar geen nut. Iemand die mij kan helpen ? En een programma waar ik op een groot scherm kan streamen inplaats van zo'n schermpje in Movie Maker maar zoiets als grootte als Media Player Ik heb zo een USB AV ding maar heb nergens iets met een groot oppervlak voor het beeld Greetz GTAFreak007 Reageren
like_a_superstar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Hoi,,Ik wou net eens broadcasten op Justin.tv voor de eerste keer maar het lukt niet Elke keer als ik op toestaan klik voor camera en micro crasht er iets genaamd Flash10c.ocx Ik vind ook nergens een fix ofzo iets ervoor Flash Player al een keer of 3 geherinstalleerd maar geen nut. Iemand die mij kan helpen ? En een programma waar ik op een groot scherm kan streamen inplaats van zo'n schermpje in Movie Maker maar zoiets als grootte als Media Player Ik heb zo een USB AV ding maar heb nergens iets met een groot oppervlak voor het beeld Greetz GTAFreak007 Meestal moet je de nieuwste versies van flash player in 1 keer hebben ! Dus het kan zijn dat je flash player niet goed is voor het beeld en of microfoon ! Reageren
Dieko Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Met welk programma wil je gaan uitzenden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.