patrickj3 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Hallo, ik heb gta IV op mijn pc, maar als ik hem speel, krigj ik af en toe draaiend beeld. het is heel eg onhandig tijdens het spelen, en het geeft je een beetje het gevoel dat je duizelig bent enzo. heeft iemand hier een oplossing voor? groetjes! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Het is ook de bedoeling dat je het idee hebt alsof je duizelig bent, want je krijgt hetzelfde effect op je scherm als je dronken bent. Heb je toevallig GTA IV gedownload? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickj3 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Het is ook de bedoeling dat je het idee hebt alsof je duizelig bent, want je krijgt hetzelfde effect op je scherm als je dronken bent. Heb je toevallig GTA IV gedownload? ja ik heb hem gedownload Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Het is ook de bedoeling dat je het idee hebt alsof je duizelig bent, want je krijgt hetzelfde effect op je scherm als je dronken bent. Heb je toevallig GTA IV gedownload? ja ik heb hem gedownload Dat is de oorzaak van je probleem. Koop de game in de winkel en je hebt hier geen last van. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickj3 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Het is ook de bedoeling dat je het idee hebt alsof je duizelig bent, want je krijgt hetzelfde effect op je scherm als je dronken bent. Heb je toevallig GTA IV gedownload? ja ik heb hem gedownload Dat is de oorzaak van je probleem. Koop de game in de winkel en je hebt hier geen last van. maar waarom? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Het is ook de bedoeling dat je het idee hebt alsof je duizelig bent, want je krijgt hetzelfde effect op je scherm als je dronken bent. Heb je toevallig GTA IV gedownload? ja ik heb hem gedownload Dat is de oorzaak van je probleem. Koop de game in de winkel en je hebt hier geen last van. maar waarom? Dat is een beveiliging van Rockstar. Als je in de game dronken bent is het natuurlijk normaal dat dit effect verschijnt. Normaal gezien geven auto's gas als je instapt en begint de motor te branden, ook door die beveiliging. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Dat probleem is eigenlijk al lang opgelost hoor. De kopieerbeveiliging is waardeloos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Dat probleem is eigenlijk al lang opgelost hoor. De kopieerbeveiliging is waardeloos Daar gaat het niet om, wij mogen mensen die het spel gedownload hebben niet helpen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Dat probleem is eigenlijk al lang opgelost hoor. De kopieerbeveiliging is waardeloos Daar gaat het niet om, wij mogen mensen die het spel gedownload hebben niet helpen. Weet ik, als hij het niet wil kopen zal hij beter moeten zoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 als je het spel download is er altijd mindere kwaliteit dan dat je het in de winkel koopt dus ik zou OOK zggen koop hem in de winkel of ga op zoek naar een betere versie heb je trouwens een laptop of een pc Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Aangezien je het spel illegaal hebt gedownload kunnen we je niet helpen. Koop het spel in de winkel en je zal geen problemen meer hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts