Doggi Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 soms als ik san andreas op pc speel in ik wil met een geweer richten dan draait heel hetspel rond maar alleen maar als ik richt ik gebriuk geen mods Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 soms als ik san andreas op pc speel in ik wil met een geweer richten dan draait heel hetspel rond maar alleen maar als ik richt ik gebriuk geen mods Meer details? Is een beetje onduidelijk voor mij Reageren
Velaro Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 soms als ik san andreas op pc speel in ik wil met een geweer richten dan draait heel hetspel rond maar alleen maar als ik richt ik gebriuk geen mods Hoi boostboy! Heb je toevallig een gamepad of joystick op je PC aangesloten. Dit zou het probleem kunnen veroorzaken. Ontkoppel dan de desbetreffende joystick of gamepad of beweeg er een beetje mee. Dit zou het probleem kunnen oplossen. Als je geen gamepad of joystick hebt aangesloten kan je eens proberen om het bestandje gta_sa.set uit je User Files te verwijderen (maak eerst een backup, dan moet je als het niet werkt niet alles opnieuw instellen) of SA eens herinstalleren. Je savegames blijven bewaard. Reageren
Doggi Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 soms als ik san andreas op pc speel in ik wil met een geweer richten dan draait heel hetspel rond maar alleen maar als ik richt ik gebriuk geen mods Hoi boostboy! Heb je toevallig een gamepad of joystick op je PC aangesloten. Dit zou het probleem kunnen veroorzaken. Ontkoppel dan de desbetreffende joystick of gamepad of beweeg er een beetje mee. Dit zou het probleem kunnen oplossen. Als je geen gamepad of joystick hebt aangesloten kan je eens proberen om het bestandje gta_sa.set uit je User Files te verwijderen (maak eerst een backup, dan moet je als het niet werkt niet alles opnieuw instellen) of SA eens herinstalleren. Je savegames blijven bewaard. dit heb ik gisteren gedaan ik speel met een doodgewoone muis maar het beeld draait nog steeds rond alleesn maar als ik wil richten op iets begint het Reageren
Deluxo Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Als je geen gamepad of joystick hebt aangesloten kan je eens proberen om het bestandje gta_sa.set uit je User Files te verwijderen (maak eerst een backup, dan moet je als het niet werkt niet alles opnieuw instellen) of SA eens herinstalleren. Je savegames blijven bewaard. gta_sa.set wordt opnieuw aangemaakt als je het spel opstart. Maar je kan zoals Velaro heeft gezegt, gta_sa.set verwijderen Geen backup maken, in het bestandje staan alleen je instellingen. gta_sa.set wordt opnieuw aangemaakt als je het spel opstart. Reageren
siwes Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Als je geen gamepad of joystick hebt aangesloten kan je eens proberen om het bestandje gta_sa.set uit je User Files te verwijderen (maak eerst een backup, dan moet je als het niet werkt niet alles opnieuw instellen) of SA eens herinstalleren. Je savegames blijven bewaard. gta_sa.set wordt opnieuw aangemaakt als je het spel opstart. Maar je kan zoals Velaro heeft gezegt, gta_sa.set verwijderen Geen backup maken, in het bestandje staan alleen je instellingen. gta_sa.set wordt opnieuw aangemaakt als je het spel opstart. Bewerkt: 9 augustus 2009 door siwes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.