mauranius Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Hey allemaal, Ik ben mij er van bewust dat de unique jumps neit nodig zijn voor de 100% die ik al wel heb, helaas kan ik de unique jumps niet allemaal even goed vinden met behulp van de site. Een jaartje geleden kreeg ik de link naar iets op internet of een programma welke jou kon laten zien welke unique jumps je nog precies mist, ook of je er al eens overheen bent gereden (en de cutscene in werking hebt gezet) of niet. Weet iemand deze link/programma te vinden? Mauranius Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 San Andreas Mission Analyzer. Klik erop om naar de download te gaan. Veel plezier ermee Reageren
mauranius Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 San Andreas Mission Analyzer. Klik erop om naar de download te gaan.Veel plezier ermee Thanks die bedoelde ik! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.