BloodyP Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Hallo, ik heb een probleem, ik ben bij missies waar je naar een internet cafe moet gaan. Als ik bij zon computer staat en druk op "E" dan gebeurt er niks en ik krijg wel de hele tijd [Press E blabla]. en als ik niet op de computer kan, kan ik niet verder. Ik heb een no-cd Crackt geinstalleerd want ik ben de cd kwijt, zou het daar aan kunnen liggen?? Zo ja: kan iemand mij vertellen wat ik moet doen/kan iemand mij dan een andere goede crack geven, en met goed bedoel ik bijv. NO-Drunk Cam (dus dat het beeld zo beweegt). KAN IEMAND ME HELPEN ALSJEBLIEFT! groetjes. Bewerkt: 9 augustus 2009 door BloodyP Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 koop het spel opnieuw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Zoals Wesley al zei, koop het spel opnieuw. Je gebruik een crack en dat is illegaal en we mogen jou dus niet helpen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Zoals Wesley al zei, koop het spel opnieuw. Je gebruik een crack en dat is illegaal en we mogen jou dus niet helpen. Correctie: Cracks zijn legaal, maar de forumleiding accepteert geen dingen die kunnen assisteren bij het goed laten werken van gedownloade spellen, die illegaal zijn. Zoek nog eens rond! Misschien liggen de DVD's wel in het hoesje van Crysis, of zitten ze ergens onder een hoopje stof. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Met cracks kunnen we je niet helpen. Deze zijn inderdaad legaal, maar worden in 99% van de gevallen gebruikt voor het illegale. De enige oplossing is dus om je DVD terug te vinden, of een nieuwe te kopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts