Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Post ook jullie outcomes! Bewerkt: 9 augustus 2009 door Jesperkaj Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Hoe kan je de render in de signature plakken? Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Slepen van het ene vak naar het andere Dan krijg je hem in je signature te staan. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik krijg het maar niet voor elkaar Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Hier heb je een stukje uit de Adobe Photoshop Guide. Hopelijk kom je hier verder mee. Hoe zet je een plaatje in een signature?Belangrijk: Je kunt geen gif bestanden meeslepen naar je document, in jou geval signature. Stap 1: Open het plaatje in photoshop. Ga naar New > Open en kies het plaatje dat je wilt openen. Stap 2: Klik de move-tool (sneltoets = V) aan met je linkermuisknop. Nu heb je de tool, move-tool aangeklikt. In de screen zie je links boven een rood vierkantje met daar in het midden de move-tool Screen: Stap 3: Je kunt nu met de move-tool ingedrukt (met linkermuisknop) op je plaatje klikken, en dan kun je hem meeslepen naar je signature en daar laat je hem los. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Ok ik zal het nu weer proberen Het lukt heel erg bedankt Bewerkt: 9 augustus 2009 door Motley.Crue Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb er eentje geprobeerd, weet niet of het echt ok is. Wat zou ik er nog kunnen voegen. Hier is die: Hij ziet er een beetje wazig uit, wat me opviel want in Photoshop was die niet. Bewerkt: 14 augustus 2009 door Dago58x Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik heb er eentje geprobeerd, weet niet of het echt ok is.Wat zou ik er nog kunnen voegen. Hier is die: Hij ziet er een beetje wazig uit, wat me opviel want in Photoshop was die niet. Uit je showroom topic te merken begin je pas met photoshop en signatures maken. Wat mijn opvalt is dat je je renderlayer niet boven je duplicated renders hebt gezet en de render dus achter de blur komt van de dupilcated renders. Het ziet er verder niet verkeerd uit. Alleen ben je de border vergeten. Overigens had een witte tekst leuker gestaan. Het ziet er goed uit voor een begin. KUTGW! Reageren
-Omar- Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Mooie tutorial! Ik heb alleen een probleempje. Als ik doe Layer -> New Adjustment Layer -> Brightness Contrast krijg iets anders dan jij hebt. Ik gebruik Photoshop CS4. En op welke layer moet ik dit uitvoeren? Je moet naar image -> Adjustments -> Brightness Contrast . Mijn outcome: Ik vind hem zelf nog een beetje te leeg maar dat komt misschien ook een beetje door de eentonige render qua kleuren. Bedankt voor de tutorial Jesperkaj! Omar Bewerkt: 17 oktober 2009 door -Omar- Reageren
Nissan Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) Bedankt Jesper, dit gaat deze PS n00b zeker helpen . EDIT: Outcome gepost. Bewerkt: 14 november 2009 door Cuban Gangster Reageren
moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Outcome:Myn 2de sig ooit gemaakt Overigens heb ik het Contrast maar op +6 gezet ipv + 60. Vond dit een beter effect. Bewerkt: 23 december 2009 door moechy Reageren
Hjelke Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Hij is niet zo mooi geworden maargoed hier mijn outcome: Edit: ik heb gewoon een kutrender gebruikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.