Jesperkaj Posted August 9, 2009 Report Posted August 9, 2009 (edited) Post ook jullie outcomes! Edited August 9, 2009 by Jesperkaj 0 Quote
Metal-Bullets Posted August 9, 2009 Report Posted August 9, 2009 Hoe kan je de render in de signature plakken? 0 Quote
Visser23 Posted August 9, 2009 Report Posted August 9, 2009 Slepen van het ene vak naar het andere Dan krijg je hem in je signature te staan. 0 Quote
Metal-Bullets Posted August 9, 2009 Report Posted August 9, 2009 Ik krijg het maar niet voor elkaar 0 Quote
Jesperkaj Posted August 9, 2009 Author Report Posted August 9, 2009 Hier heb je een stukje uit de Adobe Photoshop Guide. Hopelijk kom je hier verder mee. Hoe zet je een plaatje in een signature?Belangrijk: Je kunt geen gif bestanden meeslepen naar je document, in jou geval signature. Stap 1: Open het plaatje in photoshop. Ga naar New > Open en kies het plaatje dat je wilt openen. Stap 2: Klik de move-tool (sneltoets = V) aan met je linkermuisknop. Nu heb je de tool, move-tool aangeklikt. In de screen zie je links boven een rood vierkantje met daar in het midden de move-tool Screen: Stap 3: Je kunt nu met de move-tool ingedrukt (met linkermuisknop) op je plaatje klikken, en dan kun je hem meeslepen naar je signature en daar laat je hem los. 0 Quote
Metal-Bullets Posted August 9, 2009 Report Posted August 9, 2009 (edited) Ok ik zal het nu weer proberen Het lukt heel erg bedankt Edited August 9, 2009 by Motley.Crue 0 Quote
Dago58x Posted August 14, 2009 Report Posted August 14, 2009 (edited) Ik heb er eentje geprobeerd, weet niet of het echt ok is. Wat zou ik er nog kunnen voegen. Hier is die: Hij ziet er een beetje wazig uit, wat me opviel want in Photoshop was die niet. Edited August 14, 2009 by Dago58x 0 Quote
Jesperkaj Posted August 15, 2009 Author Report Posted August 15, 2009 Ik heb er eentje geprobeerd, weet niet of het echt ok is.Wat zou ik er nog kunnen voegen. Hier is die: Hij ziet er een beetje wazig uit, wat me opviel want in Photoshop was die niet. Uit je showroom topic te merken begin je pas met photoshop en signatures maken. Wat mijn opvalt is dat je je renderlayer niet boven je duplicated renders hebt gezet en de render dus achter de blur komt van de dupilcated renders. Het ziet er verder niet verkeerd uit. Alleen ben je de border vergeten. Overigens had een witte tekst leuker gestaan. Het ziet er goed uit voor een begin. KUTGW! 0 Quote
-Omar- Posted October 17, 2009 Report Posted October 17, 2009 (edited) Mooie tutorial! Ik heb alleen een probleempje. Als ik doe Layer -> New Adjustment Layer -> Brightness Contrast krijg iets anders dan jij hebt. Ik gebruik Photoshop CS4. En op welke layer moet ik dit uitvoeren? Je moet naar image -> Adjustments -> Brightness Contrast . Mijn outcome: Ik vind hem zelf nog een beetje te leeg maar dat komt misschien ook een beetje door de eentonige render qua kleuren. Bedankt voor de tutorial Jesperkaj! Omar Edited October 17, 2009 by -Omar- 0 Quote
Nissan Posted November 14, 2009 Report Posted November 14, 2009 (edited) Bedankt Jesper, dit gaat deze PS n00b zeker helpen . EDIT: Outcome gepost. Edited November 14, 2009 by Cuban Gangster 0 Quote
moechy Posted December 23, 2009 Report Posted December 23, 2009 (edited) Outcome:Myn 2de sig ooit gemaakt Overigens heb ik het Contrast maar op +6 gezet ipv + 60. Vond dit een beter effect. Edited December 23, 2009 by moechy 0 Quote
Hjelke Posted July 8, 2010 Report Posted July 8, 2010 Hij is niet zo mooi geworden maargoed hier mijn outcome: Edit: ik heb gewoon een kutrender gebruikt 0 Quote
Recommended Posts