Mark5000 Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 (bewerkt) Moet dat programma toch eens gaan installeren! Edit; Heb CS5 met een serienummer van internet! Whahaha! Bewerkt: 12 oktober 2010 door Mark5000 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Ik heb hem iets aangepast: Ik vind hem wel goed gelukt Reageren
GTARM Geplaatst: 21 november 2011 Rapport Geplaatst: 21 november 2011 Bedankt voor de tut! Dit is hem: Reageren
Kroketten Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Jammer dat je image het niet doet. Wou het graag proberen! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ik zou het ook erg graag eens willen proberen, mijn Photoshop skills zitten in de min. Zou het mogelijk zijn de tutorial weer online te zetten of een nieuwe newbie-tutorial te maken? Zou me erg helpen:) BVD. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ik zou het ook erg graag eens willen proberen, mijn Photoshop skills zitten in de min. Zou het mogelijk zijn de tutorial weer online te zetten of een nieuwe newbie-tutorial te maken? Zou me erg helpen:) BVD. Als je echt graag een beginnerstutorial wil, kan ik er dinsdag wel eentje maken. Dan heb ik weer tijd, want er gaat wel veel werk in een tutorial zitten. Reageren
Kroketten Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ik zou het ook erg graag eens willen proberen, mijn Photoshop skills zitten in de min. Zou het mogelijk zijn de tutorial weer online te zetten of een nieuwe newbie-tutorial te maken? Zou me erg helpen:) BVD. Als je echt graag een beginnerstutorial wil, kan ik er dinsdag wel eentje maken. Dan heb ik weer tijd, want er gaat wel veel werk in een tutorial zitten. Graag! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Geweldig Forumrunner dat je de moeite wil doen! En uiteraard, neem je tijd. Er is niet echt haast bij, maar ik wil gewoon liever eerst zelf een poging doen tot een fatsoenlijke sig, voordat ik er een aanvraag. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Jesper, any chance dat je hem nog een keer kunt uploaden? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Imageshack heeft het bestand uit zijn database verwijderd en ik heb het originele bestand niet meer op mijn computer staan. Helaas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.