Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Tweak UI is een handig programma voor het tweaken voor windows je kan er een hoop dingen mee instellen bijv. dat je automatich inlogt op je Windows account enz. je kunt Tweak UI downloaden van www.microsoft.com/windowsxp.pro/downloads/powertoys.asp deze versie van Tweak UI is voor Windows XP Home en Pro NIET voor lagere versie's van windows!!!!

Tweak UI voor Windows 95, 98, NE, NT en Windows 2000 kun je downloaden van www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/powertoys/networking/nttweakui.asp

Bron Tips&Trucs (wel zelf getypt :D)

EDIT

Regelrechte link naar download

Windows XP: http://download.microsoft.com/download/f/c...wertoySetup.exe

Andere Windows:

http://download.microsoft.com/download/win...-US/Tweakui.exe

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:
Deze:

www.microsoft.com/windowsxp.pro/downloads/powertoys.asp

Staat toch in zijn bericht!

Ja zo scheel ben ik ook weer niet ;) Maar als ik op dit site kom staan er wel 20 links om iets te doen ofzo :wacko:

Geplaatst:

@ T@rget

Het is allemaal leuk een aardig, maar wat jij niet erbij hebt gezet (en wat wel in de blad stond, ik heb hem zelf namelijk ook) dat het niet offieceel erkend is door Microsoft, het kan dus slechte gevolgen hebben voor jou pc.

Dat programma maakt het mogelijk om jou Windows naar je eigen wensen te maken. Met een heel simpel paneel links van het scherm dat je krijgt als je Tweak UI opent kun je heel veel dingen mee die je misschien nooit gezien hebt of zelfs niet eens hebt gehoord dat het mogelijk was.

Veel weet ik niet van dat soort software omdat ik die artiekel in die blad niet heb gelezen maar je moet er wel mee opassen, doe niet te veel op een dag en maak van de vore een back-up van je register. Ik weet zeker dat dat programma iets verbouwd in de register zelf omdat alleen daar je al die functies met de hand kunt aan/uit kunt zetten of aanpassen.

Geplaatst:
Het is allemaal leuk een aardig, maar wat jij niet erbij hebt gezet (en wat wel in de blad stond, ik heb hem zelf namelijk ook) dat het niet offieceel erkend is door Microsoft, het kan dus slechte gevolgen hebben voor jou pc.

Erkennen zullen ze het programma wel: het is op hun eigen site te downloaden :-)

Microsoft geeft alleen geen 'garantie' op een goede werking en er wordt ook geen support gegeven. Het is dus op eigen risico.

Ik gebruik het overigens als jaren om mezelf automatisch aan te melden, CD's niet automatisch af te laten spelen, lokatie van verschillende windows-directories (oa. Mijn Documenten) wijzigen (alle data op 1 schijf, Windows op een andere).

Geplaatst:
Ik wou alleen maar wat info geven :( doe ook nooit wat goed

haha dit topic is al behoorlijk goed hoor ;-)

fijn dat ik nu weet hoe ik my documents op mn andere harde schijf kan laten zetten

Geplaatst:
Ik wou alleen maar wat info geven :( doe ook nooit wat goed

Het is goed dat je het meld, niks mis mee. Wat ik wou zeggen is; gebruik het niet te vaak en maak in elk geval back-up van je register omdat het programma soms problemen kan veroorzaken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...