coolnniek9 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Hoi allemaal Ik heb pas paar nieuwe audio's geinstalleerd en het werkt wel prima maar maakt rare geluiden, dus ik heb toch liever de originele geluiden, maar nou ben ik me backup kwijt Nou is die Audio map bijna heel gta sa ( 3.42 GB ) Mijn vraagje is, of iemand mischien de originele GENRL Bestand heeft in de audio map > SFX. Heb op de internet gezocht maar kan het niet vinden, kzou het zeer fijn vinden als iemand dit voor mij zou kunnen regellen. Thanks Reageren
Velaro Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Hoi allemaal Ik heb pas paar nieuwe audio's geinstalleerd en het werkt wel prima maar maakt rare geluiden, dus ik heb toch liever de originele geluiden, maar nou ben ik me backup kwijt Nou is die Audio map bijna heel gta sa ( 3.42 GB ) Mijn vraagje is, of iemand mischien de originele GENRL Bestand heeft in de audio map > SFX. Heb op de internet gezocht maar kan het niet vinden, kzou het zeer fijn vinden als iemand dit voor mij zou kunnen regellen. Thanks Hoi Niek! Ik heb het bestand even voor je geupload. Hier kan je het downloaden. Nog veel plezier verder met San Andreas! Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Hoi allemaal Ik heb pas paar nieuwe audio's geinstalleerd en het werkt wel prima maar maakt rare geluiden, dus ik heb toch liever de originele geluiden, maar nou ben ik me backup kwijt Nou is die Audio map bijna heel gta sa ( 3.42 GB ) Mijn vraagje is, of iemand mischien de originele GENRL Bestand heeft in de audio map > SFX. Heb op de internet gezocht maar kan het niet vinden, kzou het zeer fijn vinden als iemand dit voor mij zou kunnen regellen. Thanks Hoi Niek! Ik heb het bestand even voor je geupload. Hier kan je het downloaden. Nog veel plezier verder met San Andreas! Dank je wel! Echt bedankt Nu kan ik weer leuk spelen. Ty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.