Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Altijd als ik op een server wil gaan op MTA DM staat er: No such mod installed (deathmatch) Reageren
Velaro Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Altijd als ik op een server wil gaan op MTA DM staat er: No such mod installed (deathmatch) Zorg ervoor dat je zowel gta_sa.exe als Multi Theft Auto.exe als administrator uitvoert. Als dat niet lukt, herinstalleer MTA dan gewoon. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Altijd als ik op een server wil gaan op MTA DM staat er: No such mod installed (deathmatch) Zorg ervoor dat je zowel gta_sa.exe als Multi Theft Auto.exe als administrator uitvoert. Als dat niet lukt, herinstalleer MTA dan gewoon. Ik installeer opnieuw, dan als ik even weg ben en ik hersart MTA komt dat weer fucking pc! Bewerkt: 9 augustus 2009 door vdv_axel Reageren
Velaro Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Altijd als ik op een server wil gaan op MTA DM staat er: No such mod installed (deathmatch) Zorg ervoor dat je zowel gta_sa.exe als Multi Theft Auto.exe als administrator uitvoert. Als dat niet lukt, herinstalleer MTA dan gewoon. Ik installeer opnieuw, dan als ik even weg ben en ik hersart MTA komt dat weer fucking pc! Voer je gta_sa.exe en Multi Theft Auto.exe als administrator uit? Zonee, stel dat dan even in. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Altijd als ik op een server wil gaan op MTA DM staat er: No such mod installed (deathmatch) Zorg ervoor dat je zowel gta_sa.exe als Multi Theft Auto.exe als administrator uitvoert. Als dat niet lukt, herinstalleer MTA dan gewoon. Ik installeer opnieuw, dan als ik even weg ben en ik hersart MTA komt dat weer fucking pc! Voer je gta_sa.exe en Multi Theft Auto.exe als administrator uit? Zonee, stel dat dan even in. Ok bedankt het werkt terug, alleen snap ik het niet, want daarvoor moest ik dat niet doen, maarja, bedankt! Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Altijd als ik op een server wil gaan op MTA DM staat er: No such mod installed (deathmatch) Zorg ervoor dat je zowel gta_sa.exe als Multi Theft Auto.exe als administrator uitvoert. Als dat niet lukt, herinstalleer MTA dan gewoon. Ik installeer opnieuw, dan als ik even weg ben en ik hersart MTA komt dat weer fucking pc! Voer je gta_sa.exe en Multi Theft Auto.exe als administrator uit? Zonee, stel dat dan even in. Ok bedankt het werkt terug, alleen snap ik het niet, want daarvoor moest ik dat niet doen, maarja, bedankt! Omg nu begint ie weer en ik voer als Administrator uit ! Ik heb het aangepast in Eigenschappen :s Ma ik heb Vista, heeft da daar iets mee te maken? Bewerkt: 10 augustus 2009 door vdv_axel Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Rechtermuisknop > Uitvoeren als administrator En herinstalleer je MTA:SA even. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.