Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Kan iemand mij nu eindelijk eens duidelijkheid geven over hoe je je map moet 'editen' in MTA DM en niet in MTA RACE ! Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Klik op Map Editor, en dan volg je de tutorial. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Klik op Map Editor, en dan volg je de tutorial. In MTA:DM staat er Map Editor Tutorial, en als ik daar op klik gebeurt er niets. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Klik op Map Editor, en dan volg je de tutorial. In MTA:DM staat er Map Editor Tutorial, en als ik daar op klik gebeurt er niets. Wacht gewoon even, over een paar dagen word de nieuwe MTA: SA 1.0 gerealsed, daar zit die map editor in Reageren
Tomato Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 ik heb een probleem als ik in de map editor werk. Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) ik heb een probleem als ik in de map editor werk.Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Heb je de nighlty build zelf gemaakt, of die kant-en klaare gebruikt? Bewerkt: 18 augustus 2009 door CoolieJoolie Reageren
Tomato Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 ik heb een probleem als ik in de map editor werk.Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Heb je de nighlty build zelf gemaakt, of die kant-en klaare gebruikt? gwn van het internet gehaald wrm? Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 ik heb een probleem als ik in de map editor werk.Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Heb je de nighlty build zelf gemaakt, of die kant-en klaare gebruikt? gwn van het internet gehaald wrm? Ik vraag heb je de nighlty build zelf gemaakt, of heb je die kant-en klaare van mij gebruikt, natuurlijk heb je het van internet gehaald. Reageren
Tomato Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) ik heb een probleem als ik in de map editor werk.Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Heb je de nighlty build zelf gemaakt, of die kant-en klaare gebruikt? gwn van het internet gehaald wrm? Ik vraag heb je de nighlty build zelf gemaakt, of heb je die kant-en klaare van mij gebruikt, natuurlijk heb je het van internet gehaald. ik heb hem van http://nightly.mtasa.com Bewerkt: 19 augustus 2009 door Tomato Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 ik heb een probleem als ik in de map editor werk.Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Heb je de nighlty build zelf gemaakt, of die kant-en klaare gebruikt? gwn van het internet gehaald wrm? Ik vraag heb je de nighlty build zelf gemaakt, of heb je die kant-en klaare van mij gebruikt, natuurlijk heb je het van internet gehaald. ik heb hem van http://nightly.mtasa.com Probeer eens een hele nieuwe nighlty build op te zetten, misschien is dit probleem in de nieuwste wel weg. Reageren
Tomato Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Probeer eens een hele nieuwe nighlty build op te zetten, misschien is dit probleem in de nieuwste wel weg. Nee ik heb nu de nbieuwste geinstaleerd en het probleem blijft Wat nu? Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Probeer eens een hele nieuwe nighlty build op te zetten, misschien is dit probleem in de nieuwste wel weg. Nee ik heb nu de nbieuwste geinstaleerd en het probleem blijft Wat nu? Vreemd... Heb je de laatste drivers, directx? Reageren
Tomato Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Probeer eens een hele nieuwe nighlty build op te zetten, misschien is dit probleem in de nieuwste wel weg. Nee ik heb nu de nbieuwste geinstaleerd en het probleem blijft Wat nu? Vreemd... Heb je de laatste drivers, directx? Yep Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Probeer eens een hele nieuwe nighlty build op te zetten, misschien is dit probleem in de nieuwste wel weg. Nee ik heb nu de nbieuwste geinstaleerd en het probleem blijft Wat nu? Vreemd... Heb je de laatste drivers, directx? Yep Probeer eens die nightly build te verwijderen, en MTA1.0 te installeren. Daarin zit ook die map editor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.