Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik klik op Map Editor en er staat: Could not load race creator Reageren
Velaro Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik klik op Map Editor en er staat: Could not load race creator Hoi Axel! Je hebt twee oplossingen voor dit probleem. Beide zal ik jou uitleggen. Dit is de makkelijkste methode: Als jouw MTA versie 1.1.1 is, installeer dan zonder die versie te verwijderen MTA SA V1.1.2. Als je nu al V1.1.2 hebt, verwijder die en volg dan de voorgenoemde stap. De andere manier: - Hernoem de map editor uit je MTA-map naar map_editor. - Kopieer de map models van map_editor naar MTA San Andreas\mods\race\ - Maak in map_editor een map met de naam maps. Zelf raad ik de eerste manier aan. Veel succes! Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik klik op Map Editor en er staat: Could not load race creator Hoi Axel! Je hebt twee oplossingen voor dit probleem. Beide zal ik jou uitleggen. Dit is de makkelijkste methode: Als jouw MTA versie 1.1.1 is, installeer dan zonder die versie te verwijderen MTA SA V1.1.2. Als je nu al V1.1.2 hebt, verwijder die en volg dan de voorgenoemde stap. De andere manier: - Hernoem de map editor uit je MTA-map naar map_editor. - Kopieer de map models van map_editor naar MTA San Andreas\mods\race\ - Maak in map_editor een map met de naam maps. Zelf raad ik de eerste manier aan. Veel succes! Er komt nog altijd hetzelfde te staan... Could not load race creator Reageren
Velaro Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Er komt nog altijd hetzelfde te staan... Could not load race creator Welke MTA heb je nu geïnstalleerd? Heb je beide manieren gebruikt? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Er komt nog altijd hetzelfde te staan... Could not load race creator Welke MTA heb je nu geïnstalleerd? Heb je beide manieren gebruikt? Ik heb MTA Race en MTA DM, maar over die tweede manier wil ik even iets zeggen, volgens sommigen moet je de naam van Client.dll in de map 'race' veranderen naar iets anders en moet je de map 'models' niet kopiëren naar race Reageren
Velaro Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Er komt nog altijd hetzelfde te staan... Could not load race creator Welke MTA heb je nu geïnstalleerd? Heb je beide manieren gebruikt? Ik heb MTA Race en MTA DM, maar over die tweede manier wil ik even iets zeggen, volgens sommigen moet je de naam van Client.dll in de map 'race' veranderen naar iets anders en moet je de map 'models' niet kopiëren naar race De naam van Client.dll moet je veranderen als je MTA wilt spelen op Vista. De map models moet je weldegelijk kopiëren. Wat je altijd nog kan proberen: - Deïnstalleer MTA volledig. Kijk of er nog dingen achterblijven in de map en verwijder die. - Download dit programma,scan ermee op problemen in je register en druk dan op oplossen. Vergeet wel niet een backup te maken, dit wordt jou gevraagd voordat de problemen worden opgelost. - Installeer nu MTA V1.1.1 en daarna, zonder V1.1.1 te verwijderen, MTA V1.1.2. Het zou hierna toch écht moeten werken hoor. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Er komt nog altijd hetzelfde te staan... Could not load race creator Welke MTA heb je nu geïnstalleerd? Heb je beide manieren gebruikt? Ik heb MTA Race en MTA DM, maar over die tweede manier wil ik even iets zeggen, volgens sommigen moet je de naam van Client.dll in de map 'race' veranderen naar iets anders en moet je de map 'models' niet kopiëren naar race De naam van Client.dll moet je veranderen als je MTA wilt spelen op Vista. De map models moet je weldegelijk kopiëren. Wat je altijd nog kan proberen: - Deïnstalleer MTA volledig. Kijk of er nog dingen achterblijven in de map en verwijder die. - Download dit programma,scan ermee op problemen in je register en druk dan op oplossen. Vergeet wel niet een backup te maken, dit wordt jou gevraagd voordat de problemen worden opgelost. - Installeer nu MTA V1.1.1 en daarna, zonder V1.1.1 te verwijderen, MTA V1.1.2. Het zou hierna toch écht moeten werken hoor. Nope, nog altijd could not load race creator Bewerkt: 9 augustus 2009 door vdv_axel Reageren
Velaro Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Er komt nog altijd hetzelfde te staan... Could not load race creator Welke MTA heb je nu geïnstalleerd? Heb je beide manieren gebruikt? Ik heb MTA Race en MTA DM, maar over die tweede manier wil ik even iets zeggen, volgens sommigen moet je de naam van Client.dll in de map 'race' veranderen naar iets anders en moet je de map 'models' niet kopiëren naar race De naam van Client.dll moet je veranderen als je MTA wilt spelen op Vista. De map models moet je weldegelijk kopiëren. Wat je altijd nog kan proberen: - Deïnstalleer MTA volledig. Kijk of er nog dingen achterblijven in de map en verwijder die. - Download dit programma,scan ermee op problemen in je register en druk dan op oplossen. Vergeet wel niet een backup te maken, dit wordt jou gevraagd voordat de problemen worden opgelost. - Installeer nu MTA V1.1.1 en daarna, zonder V1.1.1 te verwijderen, MTA V1.1.2. Het zou hierna toch écht moeten werken hoor. Nope, nog altijd could not load race creator Je moet wel MTA V1.1.2 over V1.1.1 installeren; dus in dezelfde map. Doe je dat? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Er komt nog altijd hetzelfde te staan... Could not load race creator Welke MTA heb je nu geïnstalleerd? Heb je beide manieren gebruikt? Ik heb MTA Race en MTA DM, maar over die tweede manier wil ik even iets zeggen, volgens sommigen moet je de naam van Client.dll in de map 'race' veranderen naar iets anders en moet je de map 'models' niet kopiëren naar race De naam van Client.dll moet je veranderen als je MTA wilt spelen op Vista. De map models moet je weldegelijk kopiëren. Wat je altijd nog kan proberen: - Deïnstalleer MTA volledig. Kijk of er nog dingen achterblijven in de map en verwijder die. - Download dit programma,scan ermee op problemen in je register en druk dan op oplossen. Vergeet wel niet een backup te maken, dit wordt jou gevraagd voordat de problemen worden opgelost. - Installeer nu MTA V1.1.1 en daarna, zonder V1.1.1 te verwijderen, MTA V1.1.2. Het zou hierna toch écht moeten werken hoor. Nope, nog altijd could not load race creator Je moet wel MTA V1.1.2 over V1.1.1 installeren; dus in dezelfde map. Doe je dat? ik heb ze juist in 1 map gezet en dan vraagt ie bij de meetse bestanden of het moet worden vervangen. Moet ik vervangen of vervangen en beide behouden? Bewerkt: 9 augustus 2009 door vdv_axel Reageren
Velaro Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) ik heb ze juist in 1 map gezet en dan vraagt ie bij de meetse bestanden of het moet worden vervangen. Moet ik vervangen of vervangen en beide behouden? Je moet bij de installatie van MTA V1.1.2 niks veranderen aan de map, gewoon dezelfde map waar je voorheen MTA V1.1.1 hebt geïnstalleerd. Je mag dit niet achteraf doen! Bewerkt: 10 augustus 2009 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.