Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Leuk huis, maar ik mis ramen aan de zijkant.

verder leuk gedaan :tu:

het is nog niet af, maar ik wil een nieuw gebouw maken, met interior en dan wil ik hem in GTA San Andreas plaatsen, ik moet alleen nog ff oefenen met sketchup en leren hoe ik gebouwen die je zelf hebt gemaakt in san andreas zet.

Geplaatst:
Leuk huis, maar ik mis ramen aan de zijkant.

verder leuk gedaan :tu:

het is nog niet af, maar ik wil een nieuw gebouw maken, met interior en dan wil ik hem in GTA San Andreas plaatsen, ik moet alleen nog ff oefenen met sketchup en leren hoe ik gebouwen die je zelf hebt gemaakt in san andreas zet.

Cool lijkt me vet om het in gta sa te zien bij al die ander villas in mull holland ^_^

Geplaatst:

Niet om lullig te doen maar waarom plaats je werk dat nog niet af is. Ik weet wel wat een preview is maar ik zie hier niets bijzonders aan. Het is een kubus vormig huis met een pyramide vormig dak. Ik neem aan dat als hij af is dat hij dat nog steeds is maar dan met een raam meer.

Ik ken dat Sketch-Up niet, maar als je een programma hebt om gebouwen mee te maken, maak er iets gaafs van. Een U vormig huis. Een huis met een verzonken tuin. Bomen op het dak. 5 zwembaden in typische vormen. Het ziet er op zich prima uit hoor, maar dit is meer iets voor een tuturial om de basis skills te leren van het programma dan een goed idee.

Ga zeker door, het ziet er technisch goed uit, maar maak niet een cliche huis.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...