Jump to content

NAT probleem


SNIPER44

Recommended Posts

Ga naar deze site. Hier staan duidelijke tutorials op, per game en gerangschikt op merk en type router, hoe je je router op de juiste manier hoort te configureren voor online gaming. Even zoeken, maar dan heb je ook wat... ;)

Op die site is er nergens GTA IV te bespeuren, alleen GTA 2 multiplayer vind je terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dan ben ik bang dat er nog geen tutorial is geschreven voor jouw type router i.c.m. GTA IV. :N Da's minder. Je kan in ieder geval in je routerfirmware eens op zoek gaan naar upnp, oftewel "United Plug 'N Play". Als je dat ergens kan aanvinken..?

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar deze site. Hier staan duidelijke tutorials op, per game en gerangschikt op merk en type router, hoe je je router op de juiste manier hoort te configureren voor online gaming. Even zoeken, maar dan heb je ook wat... ;)

Die site bedoelde ik ook, maar ze zeiden: Dat ze er geen bal van snapten maarja ;)

Maar ik had zojuist een andere site gegeven, waar ze port forwarding konden downloaden :).

nu ga je fout, we(nou ik iig) zeiden dat dat we niks van het programma snapten.

Bij dat programma krijg ik sowieso de error 'acces denied'

Verder staat op die site idd geen gta4, dus dan word het moeilijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar deze site. Hier staan duidelijke tutorials op, per game en gerangschikt op merk en type router, hoe je je router op de juiste manier hoort te configureren voor online gaming. Even zoeken, maar dan heb je ook wat... ;)

Op die site is er nergens GTA IV te bespeuren, alleen GTA 2 multiplayer vind je terug.

Heb je ook gekeken bij XBox 360 Grand Theft Auto IV op portforward.com?

Link to comment
Delen op andere websites

Uit de begrippenlijst van de tutorial die ik geschreven heb voor de Experiabox gebruikers:

Begrip Wat het betekent
Firmware Een softwarematig mini-besturingssysteem in een apparaat. In het geval van routers gecontroleerd van buitenaf. Je provider kan de firmware op afstand herprogrammeren of zelfs vervangen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...