Jump to content

PS3 NAAR VGA MONITOR

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik zou graag mijn ps3 aan een pc monitor hangen maar het lukt mij niet .

ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet :( kan iemand mij helpen??

Geplaatst:

ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet :( kan iemand mij helpen??

Je krijgt geen beeld omdat DVI digitaal is en VGA analoog. Met deze kabel moet het lukken. Die is daar namelijk speciaal voor gemaakt. :)

Geplaatst:

Je krijgt geen beeld omdat DVI digitaal is en VGA analoog. Met deze kabel moet het lukken. Die is daar namelijk speciaal voor gemaakt. :)

Pff die kabel is duur is er niet iets goedkoper?

Geplaatst:

Nee, want het digitale signaal moet omgezet worden naar analoog en zo'n apparaat ertussen kost de nodige centen. Veel goedkoepr spul zal je niet vinden, eerder duurder.

Geplaatst:

Sowieso is VGA niet echt hoge kwaliteit, DVI is stukken beter, waarschijnlijk is het het dan geeneens waard om met je ps3 op je monitor te gaan spelen..

Geplaatst:
Sowieso is VGA niet echt hoge kwaliteit, DVI is stukken beter, waarschijnlijk is het het dan geeneens waard om met je ps3 op je monitor te gaan spelen..

Uhm, leg eens uit wat je als eindgebruiker ervan merkt :D

Geplaatst:

Uhm, leg eens uit wat je als eindgebruiker ervan merkt :D

Ligt er aan hoe graphicsgeil je bent :)

Geplaatst:

En vergeet ook niet je aan/uit knop ingedrukt te houden als je de PS3 aanzet. Deze zal dan automatisch het juiste output signaal zoeken.

Geplaatst:

Ik weet niet of het zo veel beter is hoor, ik kan mijn scherm overigens alleen via VGA aansluiten.

BV_1993

Geplaatst:

Tjeeminee. :') Wat een omweg. Het kan komen dat je door die 2 converters iets hebt verprutst :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...