Voske_junior Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 hallo ik zou graag mijn ps3 aan een pc monitor hangen maar het lukt mij niet . ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet kan iemand mij helpen?? Reageren
Velaro Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 hallo ik zou graag mijn ps3 aan een pc monitor hangen maar het lukt mij niet .ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet kan iemand mij helpen?? Je krijgt geen beeld omdat DVI digitaal is en VGA analoog. Met deze kabel moet het lukken. Die is daar namelijk speciaal voor gemaakt. Reageren
Voske_junior Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 hallo ik zou graag mijn ps3 aan een pc monitor hangen maar het lukt mij niet .ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet kan iemand mij helpen?? Je krijgt geen beeld omdat DVI digitaal is en VGA analoog. Met deze kabel moet het lukken. Die is daar namelijk speciaal voor gemaakt. Pff die kabel is duur is er niet iets goedkoper? Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Nee, want het digitale signaal moet omgezet worden naar analoog en zo'n apparaat ertussen kost de nodige centen. Veel goedkoepr spul zal je niet vinden, eerder duurder. Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Sowieso is VGA niet echt hoge kwaliteit, DVI is stukken beter, waarschijnlijk is het het dan geeneens waard om met je ps3 op je monitor te gaan spelen.. Reageren
ikt Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Sowieso is VGA niet echt hoge kwaliteit, DVI is stukken beter, waarschijnlijk is het het dan geeneens waard om met je ps3 op je monitor te gaan spelen.. Uhm, leg eens uit wat je als eindgebruiker ervan merkt Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Sowieso is VGA niet echt hoge kwaliteit, DVI is stukken beter, waarschijnlijk is het het dan geeneens waard om met je ps3 op je monitor te gaan spelen.. Uhm, leg eens uit wat je als eindgebruiker ervan merkt Ligt er aan hoe graphicsgeil je bent Reageren
gta_rulez Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 En vergeet ook niet je aan/uit knop ingedrukt te houden als je de PS3 aanzet. Deze zal dan automatisch het juiste output signaal zoeken. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Sowieso is VGA niet echt hoge kwaliteit, DVI is stukken beter, waarschijnlijk is het het dan geeneens waard om met je ps3 op je monitor te gaan spelen.. Ik weet niet of het zo veel beter is hoor, ik kan mijn scherm overigens alleen via VGA aansluiten. BV_1993 Reageren
ikt Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 hallo ik zou graag mijn ps3 aan een pc monitor hangen maar het lukt mij niet .ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet kan iemand mij helpen?? Tjeeminee. :') Wat een omweg. Het kan komen dat je door die 2 converters iets hebt verprutst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.