wesley123 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 jawel, met een speedometer mod Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 jawel, met een speedometer modIk heb laats een speedometer gemaakt voor de BC7Mod .Toen ik het ging scripten, moest ik kijken hoe ik de snelheid moest omrekenen. Als ik de snelheid gewoon X3.6 deed klopte de snelheid. ik heb het later naar anoloog omgezet... Je kan niet over de 280 KM/h . Of je moet een andere handling hebben. Reageren
Robbert9 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Nee, de snelheid staat bij wikigta aangegeven als km/u wat kilometer per uur betekent dus mph is uitgesloten maar mijn vraag waas alleen hoe ze er aan kwamen?? dat vind ik echt raar dat de ene site zegt comet=347km/u en de andere site(wikigta) zegt comet=160 km/u. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Nee, de snelheid staat bij wikigta aangegeven als km/u wat kilometer per uur betekent dus mph is uitgesloten maar mijn vraag waas alleen hoe ze er aan kwamen?? dat vind ik echt raar dat de ene site zegt comet=347km/u en de andere site(wikigta) zegt comet=160 km/u. Comet 347 KPH dat moet MPH zijn. Miles per Hour, en een mile is 1.6km Reageren
Robbert9 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 ja hoor nick dus jij wilt zeggen dat het 347 mph is? dat komt uit op 562.14 km/u. lekker logisch Reageren
Wienish Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Hmm, ik ben van mening dat je wel kan achterhalen wat de topsnelheden zijn (uit die files), maar ik begin langzaam te denken dat je er gewoonweg géén eenheid achter kan zetten. Beide aangegeven topsnelheden zijn naar mijn mening namelijk zo goed als onmogelijk. 160mph = 260km/u, nee, dat is te laag voor een Porsche. 347km/u is weer te hoog voor een Porsche 911. Wie weet heeft Rockstar Games wel gewoon gedacht met eigen eenheden (wat volgens mij wel meer games doen, als je je bedenkt dat je bij sommige games wel erg hoge snelheden haalt volgens het klokje). Reageren
ericthuis Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik vind het gewoon realisme dat niet iedere auto 200 KPH gaat Reageren
Stopbord Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik vind het gewoon realisme dat niet iedere auto 200 KPH gaat Nja maar een carrera? kmop.. Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 De snelheden van de voertuigen worden in de spelbestanden wel degelijk in km/u weergegeven. Zowel WikiGTA als GTA4.net houden deze gegevens aan. Dat de topsnelheden op deze sites verschillen komt doordat WikiGTA de ruwe waarde van 'velocity' weergeeft, terwijl GTA4.net een berekening maakt waarvan zij denkt dat de uitkomst dichter bij de werkelijke snelheid van de voertuigen zit. Waarschijnlijk hebben meer waardes dan alleen velocity invloed op de topsnelheid van de voertuigen, maar het is moeilijk om uit te vinden hoe dit precies uit te rekenen is. Overigens geldt dit niet alleen voor de voertuigen uit GTA IV, maar voor voertuigen uit alle GTA's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.