Jump to content

Wat is jou huidige trophy level

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Level 4, 67% en 101 Trophies. Volgens mij nog hoger, maar dat komt omdat het nog niet geupdate is.

Bewerkt: door GTAGijsso
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb nu 555 achievements (precies :puh: ) maar welk level zou ik dan zijn als ik zoveel trophy's had op de PS3?

Rond de 9/10/11. Heeft er mee te maken of je veel platina's en goud hebt enz.

Ik heb er nu 447 (trophies) en heb level 8.

Bewerkt: door Reinier93
Geplaatst:

oke inmiddels level 5 2% Betekent dit dus echt dat ik nog 98 trophies moet hebben om naar level 6 te gaan. :bonk:

Slaat nergens op moet je gemiddelt ongeveer 3 games hebben waarvan je alle trophies hebt gedaan om hoger te komen.

Geplaatst:
oke inmiddels level 5 2% Betekent dit dus echt dat ik nog 98 trophies moet hebben om naar level 6 te gaan. :bonk:

Slaat nergens op moet je gemiddelt ongeveer 3 games hebben waarvan je alle trophies hebt gedaan om hoger te komen.

Ergens op het amerikaanse Playstation forum staat uitgelegd hoeveel 'punten' je moet hebben om naar een volgend level te gaan. Brons is 1 punt, zilver 2, goud 6 en platinum is 12. Maar 98 trophies heb je zeker niet nodig om naar level 6 te gaan, Eerder iets van 30.

Geplaatst:

Ergens op het amerikaanse Playstation forum staat uitgelegd hoeveel 'punten' je moet hebben om naar een volgend level te gaan. Brons is 1 punt, zilver 2, goud 6 en platinum is 12. Maar 98 trophies heb je zeker niet nodig om naar level 6 te gaan, Eerder iets van 30.

Zal wel verschillen per rank ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...