mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Heys, dit gaat niet over gta maja doen hier mensen aan Pc modding Neon lichtjes doen mooie case neon wire's ect als je daar aan doet zeg ons wat je hebt en het beste zou zijn een foto van je pc (ik denk zelf er ook aan te doen maar moet eerste w8e tot we verhuizen) Reageren
Trax Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Moved naar Computer Talk. Ik doe het zelf niet, maar zou het best willen, ja. Al lijkt het me wel moeilijk .. Reageren
Arjen Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Ik heb mijn kast gespoten [zwart metallic met goud]. Aan de zijkant heb ik gaatjes geboord, want binnenin heb ik 2 neonstaafjes die overigens ook nog eens op geluid kunnen bewegen. Heb geen foto.. Reageren
T@rget Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Mijn PC is zilver en er zit een roode lichtgeven cirkel aan de voorkan en ik heb een glazen wand en op de bodem van me PC staat een neon balkje Dat rondje met die Z is bij mij zilfer en geefd rood licht! Reageren
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) nice ik krijg binnekort ook een nieuwe case lol hiers een foto FOTO case btw: T@rget welke site heb je die vandaag gekocht? Bewerkt: 4 juni 2005 door mewhywhy Reageren
bjorn13 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) kijk zo ziet mijn PC ERUIT :lovesign: :love: *klik* *klik* *klik* wat vinden julie van mijn PC B) ze zijn een beetje bewerkt wegens veeeeeeeeeeel rommel :lol: over een paar weken zet ik hem op de bereau ik heb ne nieuwe dus had ik hem ff in de lievin op de tafel geparkeerd Bewerkt: 4 juni 2005 door bjorn13 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Hij lijkt veel op mijne :lol: alleen heb ik geen neon voor op me kast Reageren
Ewoud Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Netjes. Ik wil binnenkort me oude pc gaan over zetten in een nieuwe case. Maar moet eerst even geld hebben. Reageren
The Godfather Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 ik doe niet aan casemodden....tis leuk voor als je veel naar LAN-party's gaat. Reageren
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 kijk zo ziet mijn PC ERUIT :lovesign: :love: *klik* *klik* *klik* wat vinden julie van mijn PC B) ze zijn een beetje bewerkt wegens veeeeeeeeeeel rommel :lol: over een paar weken zet ik hem op de bereau ik heb ne nieuwe dus had ik hem ff in de lievin op de tafel geparkeerd vette pc maar het beeldsherm is totaal flop Reageren
bjorn13 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 kijk zo ziet mijn PC ERUIT :lovesign: :love: *klik* *klik* *klik* wat vinden julie van mijn PC B) ze zijn een beetje bewerkt wegens veeeeeeeeeeel rommel :lol: over een paar weken zet ik hem op de bereau ik heb ne nieuwe dus had ik hem ff in de lievin op de tafel geparkeerd vette pc maar het beeldsherm is totaal flop het gat hier niet om schermen aftekeuren maaar om pc modden ps mijn scherm is heel goed hoor Reageren
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 kijk zo ziet mijn PC ERUIT :lovesign: :love: *klik* *klik* *klik* wat vinden julie van mijn PC B) ze zijn een beetje bewerkt wegens veeeeeeeeeeel rommel :lol: over een paar weken zet ik hem op de bereau ik heb ne nieuwe dus had ik hem ff in de lievin op de tafel geparkeerd vette pc maar het beeldsherm is totaal flop het gat hier niet om schermen aftekeuren maaar om pc modden ps mijn scherm is heel goed hoor hummz sorry hoor maar ja staat zo grappig hehe zo vette pc en een beeldbuis sherm al aan flat gedacht? :o (no offend) Reageren
bjorn13 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 hummz sorry hoor maar ja staat zo grappig hehe zo vette pc en een beeldbuis sherm al aan flat gedacht? :o (no offend) nou ik vind zon dikke grote doos scherm wel mooi zon plat past niet bij zon PC maarja ieder zijn eigen mening hé ontopic :ph34r: Reageren
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 hummz sorry hoor maar ja staat zo grappig hehe zo vette pc en een beeldbuis sherm al aan flat gedacht? :o (no offend) nou ik vind zon dikke grote doos scherm wel mooi zon plat past niet bij zon PC maarja ieder zijn eigen mening hé ontopic :ph34r: agree iedereen zijn eige meninge Reageren
Silverwing Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ik doe ook niet aan casemodden. Ik zou het iig. wel willen.Maar snap er niet veel van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.