pietja Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 waar rijd de coquette(corvette in het echt) het meest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Star Junction op Algonquin, en veel in Broker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Star Junction op Algonquin, en veel in Broker. dankjewel voor je snelle antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 En als je in een sportwagen rijd zie je ook meer andere sportwagens rondrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Op deze snelweg zal je wel een Coquette tegenkomen, vaak voorafgegaan door wat Banshee's, wanneer mogelijk kan je best dus die Banshee's stelen of zelf met een Banshee er naar toe gaan, na een minuutje zul je hier wel een Coquette zien . Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Op deze snelweg zal je wel een Coquette tegenkomen,vaak voorafgegaan door wat Banshee's, wanneer mogelijk kan je best dus die Banshee's stelen of zelf met een Banshee er naar toe gaan, na een minuutje zul je hier wel een Coquette zien . Click here to view the SnapMap oke dankjewel ik zal wel even over die weg rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 In Suffolk, Algonquin vind je op die weg een Tankstation, Als je daar met een Banshee rijd zul je na een tijdje wel verscheidene Coquette's zien rijden. Oftewel: ik voeg nog wat informatie aan Hearv94's bericht toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 ik heb er intussen 1 gevonden op de snelweg die Hearv94 gezecht had mijn dank is groot dat jullie zo goed hebben geholpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 hint hint kijk op wikigta daar vindt je de cvindtplaatsen van de meeste auto's! (ja toch?) alle info op www.wikigta.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 hint hint kijk op wikigta daar vindt je de cvindtplaatsen van de meeste auto's!(ja toch?) alle info op www.wikigta.nl Van GTA IV niet, dat is niet bijgewerkt trouwens heeft de Coquette geen vindplaats . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 hint hint kijk op wikigta daar vindt je de cvindtplaatsen van de meeste auto's!(ja toch?) alle info op www.wikigta.nl Van GTA IV niet, dat is niet bijgewerkt trouwens heeft de Coquette geen vindplaats . a, ok wist ik niet jammer! ja star junction of 3de wereld rijden de meeste auto"s rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) hint hint kijk op wikigta daar vindt je de cvindtplaatsen van de meeste auto's!(ja toch?) alle info op www.wikigta.nl Van GTA IV niet, dat is niet bijgewerkt trouwens heeft de Coquette geen vindplaats . a, ok wist ik niet jammer! ja star junction of 3de wereld rijden de meeste auto"s rond 3de Wereld? Hiermee Zul je Alderney bedoelen. Ik kom de Coquette daar nauwelijks tegen? Bewerkt: 11 augustus 2009 door Eddie Low Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 hint hint kijk op wikigta daar vindt je de cvindtplaatsen van de meeste auto's!(ja toch?) alle info op www.wikigta.nl Van GTA IV niet, dat is niet bijgewerkt trouwens heeft de Coquette geen vindplaats . a, ok wist ik niet jammer! ja star junction of 3de wereld rijden de meeste auto"s rond 3de Wereld? Hiermee Zul je Alqonguin bedoelen. Ik kom de Coquette daar nauwelijks tegen? 3de Wereld is Alderney, maar zal Alonquin bedoelen, daar vind je de Coquette ook niet , heel zeldzaam, vrijwel alleen Banshee of Turismo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 hint hint kijk op wikigta daar vindt je de cvindtplaatsen van de meeste auto's!(ja toch?) alle info op www.wikigta.nl Van GTA IV niet, dat is niet bijgewerkt trouwens heeft de Coquette geen vindplaats . a, ok wist ik niet jammer! ja star junction of 3de wereld rijden de meeste auto"s rond 3de Wereld? Hiermee Zul je Alqonguin bedoelen. Ik kom de Coquette daar nauwelijks tegen? 3de Wereld is Alderney, maar zal Alonquin bedoelen, daar vind je de Coquette ook niet , heel zeldzaam, vrijwel alleen Banshee of Turismo. in star junction vindt je de meeste sportauto's !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matt_TGR Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik reed in Turismo rond en belde Brucie voor een race (Bohan). Als ik dan op weg ging naar de start kwam ik overal Coquettes tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.