Jump to content

Grovestreet Baas


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey mensen.

Ik vraag me de heletijd al af wie de gangbaas van Grovestreet is. Kan iemand me vertellen wie dat is?

Groetjes android ( of noem me maar kevin )

Ps. ik heb een soort idee dat het Sweet is maar ik weet het niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet bevestigd in de game zelf wie precies de leider is van de Grove Street Families, maar zelf de ik ook dat het Sweet is. Dat is omdat hij de gang en het gebied bijeenhield tijdens CJ's afwezigheid. Ook hield hij veel bijeenkomsten van de gang over zijn plannen zoals in sommige missies te zien is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

CJ is niet echt de leider vind ik. Hij heeft wel veel gedaan maar Sweet is eigenlijk de enige die zijn aandacht er echt bij houdt. Hij is ook degene die CJ steeds weer duidelijk maakt dat Grove Street belangrijk is, en hij heeft vijf jaar lang voor Grove Street gezorgd toen CJ weg was.

Dus ja CJ is een belangrijk persoon voor de Grove, maar de leider is Sweet vind ik.

Maar feitelijk wordt er nooit een leider genoemd.

Link to comment
Delen op andere websites

CJ is niet echt de leider vind ik. Hij heeft wel veel gedaan maar Sweet is eigenlijk de enige die zijn aandacht er echt bij houdt. Hij is ook degene die CJ steeds weer duidelijk maakt dat Grove Street belangrijk is, en hij heeft vijf jaar lang voor Grove Street gezorgd toen CJ weg was.

Dus ja CJ is een belangrijk persoon voor de Grove, maar de leider is Sweet vind ik.

Maar feitelijk wordt er nooit een leider genoemd.

Sweet is de leider, dat wordt ook echt duidelijk gemaakt in meerdere missie's

waar Sweet CJ er op wijst dat hij zich moet bezighouden met de gang en niet met schoenen kopen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...