Jump to content

Welk tv'tje is het best

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou in ieder geval voor een lg gaan, daar heb ik betere ervaring mee dan philps en samsung.

Voor de rest weet ik niet echt welke lg beter is.

gewoon,

omdat ik Hugo heet

Bewerkt: door GwnHugo
Geplaatst:

Schroom ook niet om wat voor te stellen :dans:

Ik zoek tussen de 100 en 107 cm, full hd liefst met USB en HDMI ingangen (en scart) 1920*128-

Geplaatst:
Schroom ook niet om wat voor te stellen :dans:

Ik zoek tussen de 100 en 107 cm, full hd liefst met USB en HDMI ingangen (en scart) 1920*128-

Vermeld je budget en we kunnen precies de beste TV voor jou uitzoeken. :)

Geplaatst:

Tussen de 0 en 1000 euro, maar minder is natuurlijk altijd :dans:

Ik zou in ieder geval voor een lg gaan, daar heb ik betere ervaring mee dan philps en samsung.
Voor de rest weet ik niet echt welke lg beter is.

gewoon,
omdat ik Hugo heet 

Zou je een betere reden kunnen beargumenteren? Ik zal de tv namelijk niet kopen omdat je Hugo heet ^_^

Volgens mij heeft Samsung erg goeie tv's hoor, ik zou zelf voor een Samsung gaan.
Mvg, BV_1993

Waarom, als ik vragen mag?

Vermeld je budget en we kunnen precies de beste TV voor jou uitzoeken. smile3.gif

Graag :dans:

Zouden jullie een reden willen geven, overtuig me, anders weet ik nog niet waarom de ene beter is dan de ander. :eten:

Geplaatst:
Zouden jullie een reden willen geven, overtuig me, anders weet ik nog niet waarom de ene beter is dan de ander. :eten:

Zou je in het vervolg met QUOTE tags willen werken in plaats van met de CODE tags, en dubbelposts zijn eenvoudig te voorkomen met de EDIT knop. Dat was het voor deze week, volgende week een nieuwe editie van "Forumknoppen 4 Dummies"! Dank voor uw medewerking..

Geplaatst:

Ik zelf zou voor de 1e gaan, mijn ouders hebben er zo een beneden staan en nog nooit problemen mee gehad. Zelf heb ik ook een Samsung tv met minder opties, maar ook geen problemen mee.

Samsung. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Tussenstand 1 voor de 1e en 1 voor de 2e :7

@ Rullez Mag ik een foto van de tv zien wanneer hij aan staat, ben wel benieuwd :dans:

Bewerkt: door rakker126

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...