Jump to content

learn to fly


travian-verslaafde

Recommended Posts

ik wil samen met een maat van mij wat leuke filmpjes nog gaan maken op gta sa maar we willen wel alles tot onze beschikking hebben, uitgespeeld dus en het liefst ook zoveel mogelijk zelf is wel het mooiste toch

maar dat vliegen is ons beide nog nooit gelukt en deze keer zijn we ook al dagen bezig zoniet weken ondertussen

dus is er iemand die ons zou willen helpen en die even die vliegschool voor ons wil doen

de missie's er na kunnen we wel weten we uit ervaring

hier onze save game

we hopen dat iemand dit voor ons wil doen en dat we niet een save game hoeven te downloaden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet het SA: Missie & Savegame Aanvraag subforum, daarnaast voldoet je aanvraag niet aan de regels voor het aanvragen van een missie. :slotje:

Maar bovenal wil ik je al die moeite besparen door je aan te raden om gewoon een kant en klare 100% savegame te downloaden. Neem eens een kijkje in de download-database van dit forum of kijk in mijn profiel onder [Files]. Op een filmpje zie je nauwelijks dat het gemaakt is met een gedownloade savegame, zeker niet als je CJ eerst naar de kapper en de tattoo-shop stuurt. Bovendien zal je in mijn savegames alle beschikbare kleding kunnen vinden in de kledingkasten van de safe-houses.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...