MidnightMayhem Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 eindelijk mijn exemplaar van GTA SA thuisgestuurd gekregen dat spel is ongelooflijk gaaf! maar zeg s, hoe open je parachute? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 eindelijk mijn exemplaar van GTA SA thuisgestuurd gekregen dat spel is ongelooflijk gaaf! maar zeg s, hoe open je parachute? Dezelfde knop als 'schieten' (dus degene die je daar voor hebt ingesteld). Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Het zou handig zijn voor welke console je hem hebt gekregen. PC: Linkermuisknop of Linker Ctrl of 0 (numpad) PS2: O (Rondje) of L1 Xbox: B Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 eindelijk mijn exemplaar van GTA SA thuisgestuurd gekregen dat spel is ongelooflijk gaaf! maar zeg s, hoe open je parachute? Dezelfde knop als 'schieten' (dus degene die je daar voor hebt ingesteld). oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.