KJF Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik zoek modellen voor sketchup van banken tv's trappen etc. om die in een zelfgemaakt huis te plaatsen die ik in GTA:SA of VC wil zetten. Reageren
peppie132 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 alsjeblief hier staat heel veel dingen voor sketchup. hier Reageren
MFCL Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik raad je aan om op het "3d warehouse" te kijken http://sketchup.google.com/3dwarehouse/ Reageren
peppie132 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 die link stuurde ik ook maar er ging iets fout. maar nu heb je alsnog de site Reageren
KJF Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) die link stuurde ik ook maar er ging iets fout.maar nu heb je alsnog de site Dank jullie wel Nog een vraagje: Hoe kan ik de modellen verkleinen?? Bewerkt: 9 augustus 2009 door KJF Reageren
peppie132 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 door te schalen. als je het model heb ge selecteert druk dan op S en dan kan je het model kleiner en grote maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.