N.W.A. Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 een muurtje met 2pac graffiti erop als iemand het wil gebruiken moet ie ff een berichtje sturen
peppie132 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 mooi gemaakt heb je alles zelf gemaakt of heb je geimporteert?
N.W.A. Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 mooi gemaakt heb je alles zelf gemaakt of heb je geimporteert? zelf gemaakt
MFCL Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Dude het is gewoon een getexturede box
N.W.A. Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Dude het is gewoon een getexturede box wtf zeg jij allemaal???
MFCL Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 LOL dan zeg ik het maar even in het Nederlands: Je hebt gewoon een doos gemaakt en een plaatje op geplakt
Revolution-Designer Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Inderdaad, voor de gemiddelde modeller hier op het forum is dit te doen in een halve minuut. Misschien moet je iets groters maken zoals een gebouw.
N.W.A. Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Inderdaad, voor de gemiddelde modeller hier op het forum is dit te doen in een halve minuut. Misschien moet je iets groters maken zoals een gebouw. Bij mij duurde het ook minder dan een halve minuut, precies 25 seconden zelfs Ik ben trouwens ook bezig met een gebouw Bewerkt: 9 augustus 2009 door N.W.A.
Revolution-Designer Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Inderdaad, voor de gemiddelde modeller hier op het forum is dit te doen in een halve minuut. Misschien moet je iets groters maken zoals een gebouw. Bij mij duurde het ook minder dan een halve minuut, precies 25 seconden zelfs Ik ben trouwens ook bezig met een gebouw Maar als je het maakt in ''precies 25 seconden'' waarom ga je het dan showen en bied je het zelfs aan als iemand hem wil gebruiken? Dit is eigenlijk een beetje nutteloos, niet?
handsom Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik denk dat het om de textuur gaat
Jorge_F Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik denk dat het om de textuur gaat Als het om de texture gaat had hij het beter kunnen showen in het Design forum, of niet ?
JelleVD Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ben een tijdje weggeweest van het forum, kom ik terug, zie ik dat de helft van de Textures & Moddeling Showroom vol staat met crappy SketchUp huisjes en dit soort dingen. Ik sluit me aan bij de Sig van JorgeF .
wesley123 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik denk dat het om de textuur gaat nou dat denk ik niet, aangezien ik ook al een garagedeur mod heb gezien met die texture.
Jorge_F Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Ik denk dat het om de textuur gaat nou dat denk ik niet, aangezien ik ook al een garagedeur mod heb gezien met die texture. Jongens waar gaat dit over? Een box met een plaatje erop geplakt? Sommige leden moeten echt leren dat dit soort kleine dingetjes in het Show Jou Modellen topic horen. Waar blijft de zeer gewaardeerde moderator om dit topic op een hangslot te gooien ? @ MFCL: Battienak. Bewerkt: 15 augustus 2009 door Jorge_F
PizzaTonno Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik denk dat het om de textuur gaat nou dat denk ik niet, aangezien ik ook al een garagedeur mod heb gezien met die texture. Jongens waar gaat dit over? Een box met een plaatje erop geplakt? Sommige leden moeten echt leren dat dit soort kleine dingetjes in het Show Jou Modellen topic horen. Waar blijft de zeer gewaardeerde moderator om dit topic op een hangslot te gooien ? Die is hier, En niet stiekem posten hoor. >>> Door DaBeast: Niettus! <<<
Recommended Posts