Jump to content

Vraag

jantje02

Recommended Posts

Welke missie komt na Boomshine Saigon ? Of ben ik klaar met die missies, dan moet ik de zijmissies enzo nog toch?

Hoi Jantje! :cya:

Boomshine Saigon is de laatste missie die je krijgt van Phil Cassidy. Om echter aan de laatste missies te kunnen beginnen moet je de missies van Print Works en de missies van 5 andere willekeurige bedrijven hebben voltooid.

Veel succes en plezier nog met Vice City! :tu:

Delen op andere websites

Dankjewel, welke 5 bedrijven zijn volgens jou de makkelijkste?

Alvast bedankt.

Voor mij waren de makkelijkste bedrijven de Boatyard, Cherry Poppers, Pole Position, Sunshine Garage en Kaufman Cabs. Ik raad je wel aan om de missies van de Malibu Club ook te doen. Niet omdat ze makkelijk zijn, maar omdat ze heel leuk en uitdagend zijn. :Y

Bewerkt: door Velaro
Delen op andere websites

Ik ben klaar met:

-Pole Position Strip Club

-Malibu Club

-Kaufman Cabs

-Cherry Poppers Ice Cream Factory

-Boatyard

Ik wil printworks kopen, maar ik heb geen geld.. :lol:

Het geld van je assets opstrijken?

Dit suurt wel evn maar geeft je wel makkelijk geld.

Delen op andere websites

Ik ben klaar met:

-Malibu Club

-Kaufman Cabs

-Boatyard

Je kan snel aan geld komen door te racen in het stadium. Als je namelijk de Dirtring in minder dan 5 minuten voltooid krijg je $50.000 (!). Verder kan je ook aan geld komen door de Vigilante missies, of (wat minder snel gaat) parkeerpaaltjes omver te rijden. Zelf raad ik het racen aan, natuurlijk moet je dat graag doen. :)

Bewerkt: door Velaro
Delen op andere websites

Ik ben klaar met:

-Malibu Club

-Kaufman Cabs

-Boatyard

Je kan snel aan geld komen door te racen in het stadium. Als je namelijk de Dirtring in minder dan 5 minuten voltooid krijg je $50.000 (!). Verder kan je ook aan geld komen door de Vigilante missies, of (wat minder snel gaat) parkeerpaaltjes omver te rijden. Zelf raad ik het racen aan, natuurlijk moet je dat graag doen. :)

Bedoel je sunshine auto's?

Delen op andere websites

Bedoel je sunshine auto's?
Hij bedoelt de races in het stadion in het noorden van het westelijke eiland, in Downtown dus. Je kunt inderdaad ook racen bij Sunshine Auto's, maar daarvoor moet je het bedrijf eerst kopen. Als je daar 't geld voor hebt zou ik 't zeker doen, maar mocht dat niet lukken dan zijn de races in het stadion een goede optie.

Meer informatie over de races in het stadion: *KLIK*.

Meer informatie over Sunshine Auto's: *KLIK*.

Lang leve WikiGTA! :dans:

Delen op andere websites

Ik zie geen roze marker.. En wat bedoelen ze met: tussen acht en twaalf uur? Wanneer het donker word in Vice city of waneer het 8 uur is in het echte leven?
In Vice City...de klok zie je rechtsboven in de hud, bij je geld en dergelijke. Mocht je vooruit in de tijd willen om het stadion in te kunnen, raad ik je aan om de Hyman Condo te kopen. Als je je game namelijk opslaat gaat de tijd een aantal uur vooruit, 6 geloof ik. En aangezien de Hyman Condo 't dichtst bij 't stadion zit is dat de meest handige locatie.
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...