peppie132 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 hallo allemaal, ik heb toenet zmodeler geupdate dacht kan toch niet kwaat. maar nu ik hem heb ge update start ie niet meer op. ik heb dus zmodeler opnieuw gedownload en toen dee ie het nog steeds niet. de fout is C:\Users\mijn naam\documents\games\gta\sa\zmodeler\Zmodeler2.exe de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. raadpleeg het gebbeurtenislogboek toepassing voor meer informatie. weet iemand hier een oplossing voor?? want ik wou me zmodeler gaan registeren met een key. alvast bedankt. Reageren
Beagle Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 raadpleeg het gebbeurtenislogboek toepassing voor meer informatie. Heb je dit al gedaan voor meer informatie over de fout? Reageren
.Senne Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Download het onderste bestand, genaamd vcredist_x86.exe, of je nu een x64 of x86 besturingssysteem hebt. Reageren
peppie132 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 volgens mij heb ik een 32 bits besturing systeem of is dat wat anders?? Reageren
.Senne Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik zei dat dat niet uitmaakt, gewoon het bestand met x86 downloaden en installeren. Reageren
peppie132 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 bedankt hij doet het weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.