Jump to content

Microfoon GTA IV


Sprunk

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een microfoon voor GTA IV gekocht, maar ik heb een probleem: De mic doet het niet in IV. Ik kan met de Spraakrecorder van Windows 7 gewoon geluiden opnemen met de mic, maar in GTA IV lijkt deze niet te werken. Ik heb in het menu "audio" de mic natuurlijk op "on" gezet, en nu staat er ook zo'n tekentje voor mijn naam. Maar als ik praat licht dat icoontje niet op, hoor ik mezelf niet, en ook anderen horen mij niet. Ook in LIVE word de microfoon niet herkend. Als ik daar op "spraak" klik kan ik kiezen uit 3 microfoons. Knap, want ik heb er maar 1. Maar bij geen van die drie hoor ik mezelf.

Herkend GTA IV mijn mic niet of wat?

Wie weet wat ik moet doen om mijn mic werkend te krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een microfoon voor GTA IV gekocht, maar ik heb een probleem: De mic doet het niet in IV. Ik kan met de Spraakrecorder van Windows 7 gewoon geluiden opnemen met de mic, maar in GTA IV lijkt deze niet te werken. Ik heb in het menu "audio" de mic natuurlijk op "on" gezet, en nu staat er ook zo'n tekentje voor mijn naam. Maar als ik praat licht dat icoontje niet op, hoor ik mezelf niet, en ook anderen horen mij niet. Ook in LIVE word de microfoon niet herkend. Als ik daar op "spraak" klik kan ik kiezen uit 3 microfoons. Knap, want ik heb er maar 1. Maar bij geen van die drie hoor ik mezelf.

Herkend GTA IV mijn mic niet of wat?

Wie weet wat ik moet doen om mijn mic werkend te krijgen?

Rechts onderin op "volememixer" of een ander woord in xp drukken, en dan je mic open zetten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar jij het nou weer over hebt. Als je mijn bericht gelezen had, had je gelezen dat ik Windows 7 heb en niet XP. En ik kan veel dingen op mijn PC vinden, maar geen "volememixer"??? Ik heb daar trouwens ook nog nooit over gehoord?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar jij het nou weer over hebt. Als je mijn bericht gelezen had, had je gelezen dat ik Windows 7 heb en niet XP. En ik kan veel dingen op mijn PC vinden, maar geen "volememixer"??? Ik heb daar trouwens ook nog nooit over gehoord?

je hebt onder in de taakbalk een speaker icoontje klik daar op, als het goed is staat daar 1 zon schuifje voor je volume en daar onder staat mixer, tog? klik op mixer en zoek het schijfje voor microfoon. schijf hem naar boven en/of dempen (onder het schijfje) deselecteren.

als het dan nog niet werkt dat zal je moeten wachten op een ander antwoord.

SUCCES!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je even bij de configuratie moet kijken en bij de geluids opties. Waarschijnlijk staat je microfoon niet hoog genoeg en worden de geluiden in GTA IV niet herkent. Ik ken windows 7 niet, maar probeer anders ook eens op msn of een ander progamma als hij daar wel werkt. Wat ik ook aanraad is om je mic boost aan te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...