Jump to content

DEP melding?

Driver-X

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb gister patch nr. 4 op GTAIV gezet, maar nu start de computer GTA niet meer op.

Ik heb Vista, en die grijpt in met een DEP.

Nu heb ik al repair van GTA gedaan, maar dat hielp niet.

Kan ik t beste GTA er af halen, en weer opnieuw installeren?

Alleen ben ik m'n savegame dan ook kwijt denk ik?

Waar kan ik de savegames vinden, ik heb al even gezocht, maar nog zonder resultaat?

Ik heb er overigens ook een trainer in staan, ik weet zo ff niet meer welke, maar met deze kun je in-game op F3 drukken, en dan kun je vanalles.

En ik heb er eerder ook al eens een andere trainer bij gehad, maar die grbruik ik niet meer, daar liep het spel vaak op vast.

Bewerkt: door Driver-X
Delen op andere websites

Er was hier nog neit zo lang een topic over, daar staat het antwoord vast in, moet je ff de zoekfunctie gebruiken.

Bedoel je de savegames?

Ik had al een paar dingen gelezen ja, maar ik kan op mijn pc de savegames niet vinden?

De eerste trainer die ik had was Radiance +10 trainer, maar die werkte dus niet lekker.

En nu heb ik Native trainer 2.9 en die werkte wel goed, maar kan t zijn dat de nieuwe patch problemen veroorzaakt met die trainer, of ligt t gewoon aan de patch?

Hier mag wel een slotje op..

Ik heb de nieuwste versie (3.9) van de trainer er in gezet, en hij doet t weer prima!

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. Ik geef dit topic geen slotje zodat andere leden met hetzelfde probleem hier ook terecht kunnen. ;)<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...