Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey mensen.

Ik ben weer eens begonnen met San Andreas spelen en anders speel ik altijd Grand Theft Auto IV. Het is echt een heel groot verschil maar ook weer vet. Nu kan ik weer meer kleding kopen en de map is zo groot dat je veel niet meer kan onthouden dus ik kan weer lekker rijden en de boel een beetje weer gaan onderzoeken. Moeten jullie ook doen :D . Normaal speel ik altijd Grand Theft Auto IV met een joystick van een XBOX 360 dus het was wel even wennen die nieuwe Playstation 2 joystick. Maar ik moet eigenlijk wel zeggen dat de dingen die ik gemist heb in Grand Theft Auto IV is dat ik het nu weer allemaal terug zie en dat is leuk zoals de vliegtuigen en mijn eigen gang. Maar wat ik net zei, jullie moeten echt weer een keertje opnieuw gaan beginnen in een andere Grand Theft Auto want ik denk dat er meer mensen zijn net als ik die Grand Theft Auto IV nou zo vaak hebben gespeeld en gezien hebben dat het nu wel weer een beetje saai wordt. Daarom zeg ik: Ga opnieuw beginnen met San Andreas!!! MAAAAAAAAAAAAAAR!!! Grand Theft Auto IV is nog steets de beste! :D

Groetjes Android ( Kevin )

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het doel van dit topic?

Weet ik veel. Ik vindt het gewoon lollig om te zeggen dat ik begonnen ben met een nieuwe Grand Theft Auto en dat er een heel groot verschil in zit. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga geen GTA SA meer spelen omdat ik GTA IV gewoon veel te goed vindt. :D

En GTA SA minder... :{

Ik speel gewoon men GTA's nog of het nu slechter is of niet,

kunst is kunst en kun je niet ontkennen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het doel van dit topic?

Weet ik veel. Ik vindt het gewoon lollig om te zeggen dat ik begonnen ben met een nieuwe Grand Theft Auto en dat er een heel groot verschil in zit. ^_^

vind SA nu niet veel meer aan omdat alles zo onrealistisch is en dan vind ik het echtt minder :N ik ben verwend geworden door IV! :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA VC de leukste, lekkere strandsfeer, mooie kleuren en de missies lekker simpel, ik vind het een heerlijk spel om op vakantie op de laptop de doen. :D

Ik vind dat VC een beetje voelt dat je echt iemand bestuurt maar eht ergens

anders zit, alsof je iemand met een camera volgt :7 ,

als je een kettingzaag gebruikt=bloedspetters op het scherm,

regen=druppels op je scherm, een beetje vaag niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat nou VC en SA? VCS!!

Ik vind VCS nogal raar om te omschrijven,

nogal vaagjes afgewerkte kleuren,

maar ik vind de toegevoegde voertuigen wel cool

en origineel maar toch had VC de echte 'feeling'

die ik nodig had bij een goede Grand Theft Auto ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA is qua grafisch niet zoals IV natuurlijk.

Maar de verhaallijn van GTA SA blijft het beste ooit!

Daarom ben ik opnieuw begonnen. IV blijft gewoon het mooiste maar San Andreas heeft gewoon de beste verhaal. Ik vindt de verhaal van IV eerlijk gezegd best wel raar. Maar het is wel het vetste spel. Het vetste Grand Theft Auto en het vetste spel zelfs. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas speel ik heel af en toe omdat er soms te weinig realisme inzit vind ik.

Vice City speel ik vandaag de dag nog steeds. als me XBOX 360 controller leeg is.

Gta IV speel ik iedere dag want die vind ik gewoon de beste gta tot nu toe.

Liberty City Stories en Vice City Stories heb ik verkocht omdat ik er geen bal aanvond.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...