Doggi Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 wat vinden julli de iritantste manier om dood te gaan ??? max 3 posts per dag >>> Door Svenie: 1 post per persoon volstaat.<<< Reageren
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Als je doodgaat is 't sowieso irritant, omdat je dan al je Drugs verliest. Dus waarom zou je dat dan nog gaan melden hier. Maarja, ik vind het irri als ik sterf, omdat ik dan mijn ''merchandise'' verlies. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Tja, De irritantste manier voor mij blijft toch overreden worden. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Haha, maximaal 3 posts per dag. Eigenlijk een beetje raar, aangezien je alleen aangeeft op welke manier je het gewoon irritant vind om overreden te worden. Nu weer ontopic: ik vind het irritant als is sowieso sterf. ik verlies m'n wapens, m'n drugs gaat verloren en m'n armor heb ik ook niet meer. Reageren
Svenie Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Maximum 3 posts per dag, dat lijkt me teveel van het goede. Wat dacht je van één post per persoon? Ik kan me eerlijk gezegd niet indenken dat je elke dag een andere irritante manier hebt gevonden om dood te gaan. Mocht je toch nog van mening veranderen, dan kan je altijd je post editten. Reageren
ericthuis Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Molotov cocktails.. Ik gooi altijd zo dat ze vlak voor je vallen Bewerkt: 14 augustus 2009 door ericthuis Reageren
Bayside Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Als mn deals gebust worden en 2 sterren 6 worden.. >_> Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Als je in een tank zit te rijden met 6 sterren achter je aan, je tank uiteindelijk ontploft en je nog net een Noose enforcer kan meepikken, je het bochtje omgaat en dan vervolgens vol geraakt word door een tank Reageren
JoddoJordy Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Als ik net in een Drugs wagen / Ammunation truck zit en vlak bij mijn safehuis word geramd door een of andere mafkees en dat ik dan in de fik vlieg en net voor ik bij de marker ben ontplof... Reageren
benhelsloot Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 5 sterren achter je aan en je auto staat in brand snel uitstappen en ze schieten met 20 man op je Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Een rood knipperende balk hebben en aan de overkant staat een hotdag kraampje. Op het moment dat je naar de overkant wil rennen. Je raad het al... komt er een auto of motor die je net nog even dat tikje geeft die je nodig had. Reageren
Doggi Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Een rood knipperende balk hebben en aan de overkant staat een hotdag kraampje. Op het moment dat je naar de overkant wil rennen. Je raad het al... komt er een auto of motor die je net nog even dat tikje geeft die je nodig had. lol dat had ik nog niet meegemaakt Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Dat ik het meeste verlies, het is gewoon shit Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Niet goed langs de pomp kunnen sturen met volle snelheid en er dan compleet in vliegen. Reageren
fronk Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Soms gooi ik vanuit mijn auto een Coctail naar voren, komt hij recht op mijn wagen... Ontploft hij en krijg ik de frustrerende tekst te zien: WASTED! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.