MidnightMayhem Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Bewerkt: 13 augustus 2009 door MidnightMayhem Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik heb GTA SA gisteren gekocht en dat spel is heftig! maar, als ik alles op very high zet (sfx, draw distance, resolution, widescreen) gaat de boel op sommige plekken laggen. dat kunnen treinsporen zijn, maar ook gewone plekken, ook als het minder druk is. ik heb de resolutie ééntje verlaagd, maar dat verpest mijn zicht. is er enige manier om dit te verhelpen? Mijn systeem MOET genoeg zijn, heb het hier al eens gevraagd of dit op very high kan, en iedereen zei ja. Intel Pentium Dual-Core 2.0 Ghz ATI Radeon HD 4570 512 mb Windows Vista Home Premium. Kijk is bij taakbeheer hoeveel CPU je pc gebruikt als SA aan is. Als je niet weet wat ik bdl dan bdl ik, je gaat in SA ( in -game dus niet menu ) dan ga je naar je bureaublad en dan druk je op ctrl + Alt + Del of je klikt met je rechter muisklik op je taakbalk > taakbeheer. Dan klik je op prestaties. Je hebt 512mb ram zag ik dus hij zal best veel CPU gebruiken, maar als die veel cpu gebruikt moet je een paar onnodige processen uitdoen. Maar als dit niet helpt denk ik echt dat het aan je 512mb ram licht, want als je 1gb ram hebt draait sa echt prima. Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 als je spel op lagere instellingen niet schokt zet je hem lager, dat is gewoon logisch. Wat wou je er anders aan gaan doen? @coolnniek; ga jij een siets ove rhardware leren, waar haal jij vandaan dat hij 512mb ram geheugen heeft?! Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik heb GTA SA gisteren gekocht en dat spel is heftig! maar, als ik alles op very high zet (sfx, draw distance, resolution, widescreen) gaat de boel op sommige plekken laggen. dat kunnen treinsporen zijn, maar ook gewone plekken, ook als het minder druk is. ik heb de resolutie ééntje verlaagd, maar dat verpest mijn zicht. is er enige manier om dit te verhelpen? Mijn systeem MOET genoeg zijn, heb het hier al eens gevraagd of dit op very high kan, en iedereen zei ja. Intel Pentium Dual-Core 2.0 Ghz ATI Radeon HD 4570 512 mb Windows Vista Home Premium. Kijk is bij taakbeheer hoeveel CPU je pc gebruikt als SA aan is. Als je niet weet wat ik bdl dan bdl ik, je gaat in SA ( in -game dus niet menu ) dan ga je naar je bureaublad en dan druk je op ctrl + Alt + Del of je klikt met je rechter muisklik op je taakbalk > taakbeheer. Dan klik je op prestaties. Je hebt 512mb ram zag ik dus hij zal best veel CPU gebruiken, maar als die veel cpu gebruikt moet je een paar onnodige processen uitdoen. Maar als dit niet helpt denk ik echt dat het aan je 512mb ram licht, want als je 1gb ram hebt draait sa echt prima. ik heb wel 4GB ram he, die 512mb is van mijn videokaart. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 als je spel op lagere instellingen niet schokt zet je hem lager, dat is gewoon logisch. Wat wou je er anders aan gaan doen?@coolnniek; ga jij een siets ove rhardware leren, waar haal jij vandaan dat hij 512mb ram geheugen heeft?! Oow, sorry dan ik ben niet zo'n nerd als jou Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik heb GTA SA gisteren gekocht en dat spel is heftig! maar, als ik alles op very high zet (sfx, draw distance, resolution, widescreen) gaat de boel op sommige plekken laggen. dat kunnen treinsporen zijn, maar ook gewone plekken, ook als het minder druk is. ik heb de resolutie ééntje verlaagd, maar dat verpest mijn zicht. is er enige manier om dit te verhelpen? Mijn systeem MOET genoeg zijn, heb het hier al eens gevraagd of dit op very high kan, en iedereen zei ja. Intel Pentium Dual-Core 2.0 Ghz ATI Radeon HD 4570 512 mb Windows Vista Home Premium. Kijk is bij taakbeheer hoeveel CPU je pc gebruikt als SA aan is. Als je niet weet wat ik bdl dan bdl ik, je gaat in SA ( in -game dus niet menu ) dan ga je naar je bureaublad en dan druk je op ctrl + Alt + Del of je klikt met je rechter muisklik op je taakbalk > taakbeheer. Dan klik je op prestaties. Je hebt 512mb ram zag ik dus hij zal best veel CPU gebruiken, maar als die veel cpu gebruikt moet je een paar onnodige processen uitdoen. Maar als dit niet helpt denk ik echt dat het aan je 512mb ram licht, want als je 1gb ram hebt draait sa echt prima. ik heb wel 4GB ram he, die 512mb is van mijn videokaart. Oow dacht al, 512 is wel weinig:P Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) als je spel op lagere instellingen niet schokt zet je hem lager, dat is gewoon logisch. Wat wou je er anders aan gaan doen?@coolnniek; ga jij een siets ove rhardware leren, waar haal jij vandaan dat hij 512mb ram geheugen heeft?! Oow, sorry dan ik ben niet zo'n nerd als jou je hoeft niet gelijk zo'n opmerkig te maken ja?! Waarom zou ik ene nerd zijn dan? je kunt ook gewoon kennis hebben van pc's en met die kennis anderen helpen, in plaats van jou, met geen enkele kennis, een beetje mensen van de wal in de sloot helpen, nou applausje hoor! en houd de volgende keer je muil dicht, je kunt er ook normaal een reactie op maken ipv 'Oow, sorry dan ik ben niet zo'n nerd als jou ' die nergens voor nodig is. Serieus, grow up en houd eens op met zo zielig te doen. P.S. Ben je fucking blind ofzo?! er bestaat zoiets als een bewerk knop, dan hoef je niet te dubbelposten, ga eens leren hoe een forum werkt ipv anderen af te kraken omdat die toevallig meer kennis hebben dan jij. Bewerkt: 10 augustus 2009 door wesley123 Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 als je spel op lagere instellingen niet schokt zet je hem lager, dat is gewoon logisch. Wat wou je er anders aan gaan doen?@coolnniek; ga jij een siets ove rhardware leren, waar haal jij vandaan dat hij 512mb ram geheugen heeft?! Oow, sorry dan ik ben niet zo'n nerd als jou je hoeft niet gelijk zo'n opmerkig te maken ja?! Waarom zou ik ene nerd zijn dan? je kunt ook gewoon kennis hebben van pc's en met die kennis anderen helpen, in plaats van jou, met geen enkele kennis, een beetje mensen van de wal in de sloot helpen, nou applausje hoor! en houd de volgende keer je muil dicht, je kunt er ook normaal een reactie op maken ipv 'Oow, sorry dan ik ben niet zo'n nerd als jou ' die nergens voor nodig is. Serieus, grow up en houd eens op met zo zielig te doen. P.S. Ben je fucking blind ofzo?! er bestaat zoiets als een bewerk knop, dan hoef je niet te dubbelposten, ga eens leren hoe een forum werkt ipv anderen af te kraken omdat die toevallig meer kennis hebben dan jij. Dus ik moet iets over hardware leren omdat ik dacht dat ie 512MB ram geheugen had? Kan ook een leesfoutje zyn? Ik bdl, Op de maximale requirements heb je maar 384MB RAM nodig hoor voor SA. Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 als je spel op lagere instellingen niet schokt zet je hem lager, dat is gewoon logisch. Wat wou je er anders aan gaan doen?@coolnniek; ga jij een siets ove rhardware leren, waar haal jij vandaan dat hij 512mb ram geheugen heeft?! Oow, sorry dan ik ben niet zo'n nerd als jou je hoeft niet gelijk zo'n opmerkig te maken ja?! Waarom zou ik ene nerd zijn dan? je kunt ook gewoon kennis hebben van pc's en met die kennis anderen helpen, in plaats van jou, met geen enkele kennis, een beetje mensen van de wal in de sloot helpen, nou applausje hoor! en houd de volgende keer je muil dicht, je kunt er ook normaal een reactie op maken ipv 'Oow, sorry dan ik ben niet zo'n nerd als jou ' die nergens voor nodig is. Serieus, grow up en houd eens op met zo zielig te doen. P.S. Ben je fucking blind ofzo?! er bestaat zoiets als een bewerk knop, dan hoef je niet te dubbelposten, ga eens leren hoe een forum werkt ipv anderen af te kraken omdat die toevallig meer kennis hebben dan jij. Dus ik moet iets over hardware leren omdat ik dacht dat ie 512MB ram geheugen had? Kan ook een leesfoutje zyn? Ik bdl, Op de maximale requirements heb je maar 384MB RAM nodig hoor voor SA. maar dan nog, je hoeft niet direct een grote bek op te zetten. En nu weer on-topic; je zult hem gewoon met lagere settings moeten draaien Reageren
Silverbyte Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik denk dat ik al weet waar het probleem ligt. Waarschijnlijk heb jij de Anti-Aliasing erg hoog ingesteld. Deze functie zorgt ervoor dat randen van objecten en personen strak en glad worden weergegeven, afhankelijk van hoe hoog je deze optie instelt. Op z'n allerhoogst vraagt anti-aliasing best wel wat van je PC, waardoor deze al gauw kan gaan laggen. Ik kan op mijn (Toch redelijk goede) PC zonder problemen met de hoogste settings spelen, maar zodra ik de anti-aliasing een paar tikkies hoger zet, gaat het spel ook trager lopen. Ik raad je dus aan de anti-aliasing naar beneden bij te stellen. Op de laagste stand (Waarbij hij dus nog niet uit staat) krijg je ook een prima resultaat, en zou het spel nog vlot moeten lopen. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.