MegaPilot Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Hallo jongens. Ik heb een paar vraagjes over de Telemeter van Telenet. Ik heb Expressnet en ik vroeg me af of het waar is dat als ik 's nachts download, dat dit dan maar half telt op m'n Telemeter(download/uploadmeter ). Ik vond hier echt niks duidelijk over op internet, dus vraag ik het hier even. Ook vraag ik me af of het waar is dat als je over de 1 mb/per seconde download, dat de Telemeter dan niet kan volgen. Alvast bedankt. Groetjes, MP. Edit: Aha, het eerste heb ik al gevonden! Wat is nachtsurfen?Nachtsurfen betekent dat het verkeer, dat je gebruikt tussen 12 uur 's nachts en 10 uur 's morgens, slechts voor de helft meetelt. Als je tussen deze uren bijvoorbeeld 2 MB verzendt- of ontvangt, zal deze slechts voor 1 MB gemeten worden op de Telemeter. Bewerkt: 10 augustus 2009 door MegaPilot Reageren
Velaro Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Ook vraag ik me af of het waar is dat als je over de 1 mb/per seconde download, dat de Telemeter dan niet kan volgen. Dit lijkt me sterk. Alle abonnementen (ook die die sneller dan 1mb per seconde downloaden) maken gebruik van de Telemeter, dus dan zou die daar niet werken. Ik download ook soms boven de 1mb per seconde en dit wordt geregistreerd. Ik heb namelijk ook Expressnet (XL). Wat wel waar is dat je Telemeter soms helemaal niet geupdate wordt. Ik heb namelijk gehad dat er 3 dagen niets geregristreerd werd. Bewerkt: 10 augustus 2009 door Velaro Reageren
like_a_superstar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Je kan eens op de site van telenet kijken : www.telenet.be Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Dit lijkt me sterk. Alle abonnementen (ook die die sneller dan 1mb per seconde downloaden) maken gebruik van de Telemeter, dus dan zou die daar niet werken. Ik download ook soms boven de 1mb per seconde en dit wordt geregistreerd. Ik heb namelijk ook Expressnet (XL). Wat wel waar is dat je Telemeter soms helemaal niet geupdate wordt. Ik heb namelijk gehad dat er 3 dagen niets geregristreerd werd. Een Shake-pakket zeker? Ik heb gewoon Expressnet, ik zou wel uns een dagje zonder Telemeter willen downloaden.. Thanks for the info. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.