TomHagen Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Tips? V2: V3: V4: Bewerkt: 15 augustus 2009 door TomHagen Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Omdat jij het bent. Nette sig, volgens mij is het een van je betere. Ik heb het originele gezien en je hebt lekker veel veranderd. De linkerkant vind ik netjes gedaan, ga ik niets op zeggen. Eerst en vooral de tekst. Goed gedaan, maar die plaatsing, bah, hij staat in de weg. Ook die texture met die strepen die uit een centraal punt komen is maar slordig verwerkt vind ik persoonlijk. Verder had ik nog een light source toegevoegd en wat delen verdonkert en geblurd. Ook zou ik nog op sommige plaatsen het wat scherper maken. Je maakt vorderingen, KIU SoaDTom. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik vind hem eigenlijk de plank compleet misslaan als je kijkt naar de sfeer van de film. Misschien heb je een soort van roes geprobeerd te visualiseren maar vind het er niet goed uitkomen. En omdat de hele sig hier op gebaseerd is vind ik het in het geheel ook niet goed uitkomen. Maar misschien had jij een ander gevoel bij deze film en heb je het voor je zelf wel heel goed weten te visualiseren, dat is ook de rede dat ik er geen cijfer voor kan geven. Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Je maakt vorderingen, KIU SoaDTom. Thx, Mr. Asses. Ik vind hem eigenlijk de plank compleet misslaan als je kijkt naar de sfeer van de film.Misschien heb je een soort van roes geprobeerd te visualiseren maar vind het er niet goed uitkomen. En omdat de hele sig hier op gebaseerd is vind ik het in het geheel ook niet goed uitkomen. Maar misschien had jij een ander gevoel bij deze film en heb je het voor je zelf wel heel goed weten te visualiseren, dat is ook de rede dat ik er geen cijfer voor kan geven. Ik vond de sfeer in de betreffende scène wel kleurrijk. ^^ Verder ging het mij vooral om dat het een mooie sig werd. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Je maakt vorderingen, KIU SoaDTom. Thx, Mr. Asses. Maak je v2? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik zou wel willen raten maar wat is de originele foto? Reageren
-Stan- Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik weet niet hoe het orgineel eruit ziet en hoe de film gaat maar zoals ie er nu uit ziet vind ik hem wel netjes. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 http://www.ugo.com/movies/dont-sweat-it/mo...ulp-fiction.jpg Reageren
-Stan- Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Volgensmij is die sfeer in die scene inderdaad niet zo kleurrijk. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Aangezien dat soort sigs/foto's nu niet echt mijn stijl zijn vind ik dat je het er nog heel goed vanaf hebt gebracht met je foto. Al vind ik de linker en de rechterkant van de sig niet echt bij elkaar passen heb je het er toch goed vanaf gebracht. Heel kleurijk ook en dat geeft voor een goed gevoel. Ik had wel een ander soort van font genomen, iets meer schilderachtige font en deze dan links gezet met de nodige effecten om het wat op te fleuren. 8/10 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Wat zit iedereen nou moeilijk te doen over de sfeer in de film? Het gaat toch om de graphics? In dat opzicht heeft tomhagen het heel erg goed gedaan! Heel mooi bewerkt met bijpassende letters! Ook is het mooi dat de border van kleur veranderd. een 8.5/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Maak je v2? Omdat jij het bent. Eigenlijk totaal iets anders, maar dat komt omdat ik zin en tijd had om het grof te veranderen. Wat zit iedereen nou moeilijk te doen over de sfeer in de film? Het gaat toch om de graphics? In dat opzicht heeft tomhagen het heel erg goed gedaan! Heel mooi bewerkt met bijpassende letters! Ook is het mooi dat de border van kleur veranderd. een8.5/10 Dankje. ^^ Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Maak je v2? Omdat jij het bent. Eigenlijk totaal iets anders, maar dat komt omdat ik zin en tijd had om het grof te veranderen. Hmm beter, je had de tekst in die beige kleur moeten laten, dat groene staat niet. En add een lightsource rechtsboven de render. Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Hmm beter, je had de tekst in die beige kleur moeten laten, dat groene staat niet. En add een lightsource rechtsboven de render. U vraagt, wij draaien. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Hmm beter, je had de tekst in die beige kleur moeten laten, dat groene staat niet. En add een lightsource rechtsboven de render. U vraagt, wij draaien. nee man, nee Pak soft brush, witte kleur, 200 px, kies goede plaats en brush rechtsboven ong van de render en laat hem op normal. pak zwarte soft brush 100 px, maak nieuwe layer, neem de kanten en zet die layer op overlay. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.