Mr.Boss Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 vice city start niet meer op hoe kan dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Misschien kan je vertellen wat er precies gebeurt? Of wat je hebt gedaan. In iedergeval een beetje meer uitleg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 vice city start niet meer op hoe kan dat Stop je CD erin. :blink: Wat is er fout, je bent al lang op het forum, ik dacht dat je wel wist dat je wat moet uitleggen als wij iemand willen helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 gewoon ik krijg een belletje en dan zegt hij ERROR ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 gewoon ik krijg een belletje en dan zegt hij ERROR ! Aha? Waar, wanneer, wat voor belletje, wat voor error? Beetje duidelijker zijn s'il vous plaît. -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Heb je misschien recentelijk een mod geinstaleerd? Als je je daarbij niet 100% aan de installatie procedure houd, is de kans inderdaad groot dat ie bij het opstarten crashed met een belletje. Het beste kun je dan de originele backups terugzetten, en zorgen dat het dan weer werkt. Daarna kun je eventueel nog eens proberen de mod te instaleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 damn ik heb bij de eerste mod geen back up gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Probeer zoveel mogelijk van je backups terug te zetten, en kijk of het werkt, als het niet werkt, zit er niet veel anders op dat VC even opnieuw installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 oow dan doe ik dat maar kan ik zeg maar alles deleten en installeerd hij alles opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.