Jump to content

No Way on the Subway


TahR78

Recommended Posts

Ik zit vast bij Ray's missie No Way on the Subway. Als ik de bikers achtervolg tot de metrotunnel, dan gaat het goed, maar soms verlies ik controle en knal ik tegen een metro aan. Het is me 2 van de 6 keer gelukt om een van ze dood te schieten, maar de ander vlucht dan verder en dan val ik weer van mijn motor :duh:

Oftewel: het lukt me niet helemaal. Ik heb de opwacht tip al gebruikt, maar ik kreeg toen de melding ''The bikers got away'' (misschien dat ik een verkeerde afslag had genomen, of een andere route, weet niet, probeer het later nog wel). Heeft iemand nog tips ofzo?

Vanaf vanavond tot vrijdag kan ik niet reageren!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit vast bij Ray's missie No Way on the Subway. Als ik de bikers achtervolg tot de metrotunnel, dan gaat het goed, maar soms verlies ik controle en knal ik tegen een metro aan. Het is me 2 van de 6 keer gelukt om een van ze dood te schieten, maar de ander vlucht dan verder en dan val ik weer van mijn motor :duh:

Oftewel: het lukt me niet helemaal. Ik heb de opwacht tip al gebruikt, maar ik kreeg toen de melding ''The bikers got away'' (misschien dat ik een verkeerde afslag had genomen, of een andere route, weet niet, probeer het later nog wel). Heeft iemand nog tips ofzo?

Vanaf vanavond tot vrijdag kan ik niet reageren!

Speel je op de Computer of op een Console (ik zelf vond m op de pc makkelijker.)

Maar probeer voordat je de subway ingaat 1 van de 2 te vermoorden.

daarna moet je je focussen op de achtervolging.

ik heb zelf wel 30 kogens in hem geschoten op het treinspoor maar hij ging niet dood.

hij gaat in geloof ik Dukes ( in ieder geval het eerste eiland) van het trein spoor af.

Probeer dan dichterbij te komen en het dood te schieten.

dan heb je de missie gehaald.

gewoon blijven proberen lukt wel.

en goed uitkijken voor de treinen. maar die kun je al van ver zien aankomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij speelt PS3:

maar leg anders uit hoe jij die Subway doorrijdt?

Probeer geen bochten af te snijden, maar blijf in het midden tussen de 2 sporen rijden,

wanneer er dan eentje komt zou je in staat moeten zijn om die te ontwijken.

Schieten zou ik dan laten wachten tot je onder de Alonquin Bridge komt,

dit is een redelijk lang recht stuk dat meer open is, waardoor meer mogelijkheid

tot schieten ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon ik het midden blijven rijden.

Als er een trein aankomt kun je makkelijk uitwijken.

Schieten heeft echt geen zin want hij gaat niet dood.

Op een gegeven moment gaat hij de brug af (het spoor dus ook) het vaste land op

Ga hem daar vlak achterna en dan kun je hem makkelijk doodschieten.

Zorg wel dat je de achterste eerst doodschiet (die is niet zo moeilijk en gaat wel eerder dood)

Link to comment
Delen op andere websites

Als de bikers wegrijden rijdt er dan niet achteraan maar ga naar links en dan weer links zodat je eerder bent dan de bikers.

Daar blokkeer je de ingang van de subway daarboven waar je eraf springt.

Daar maak je er alvast een dood als ze aankomen rijden, die andere achtervolg je door die metro heen.

Even later na een achtervolging schiet ie opzij omdat het geblokkeerd is door een ontspoorde metro op die brug, daar wel een beetje gas terugnemen aangezien je daar snel van je motor af kan vallen.

Dan rijd je door, uitkijken bij die trap als je naar beneden gaat waar die trap zit want ook daar kun je van je motor af vallen.

Achtervolg je hem op Alqonquin en schiet je hem dood, bij mij was het geluk dat ie tegen een auto aanbotste en van zijn motor viel.

Dezelfde manier als op WikiGTA.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging juist steeds tegen de muur hagen :puh: Dan had ik eentje vermoord, de ander was ik wel helemaal tot de Algonquin Bridge gekomen, maar bij de trap viel ik van mijn motor af, en hij was een heel eind weg.

Maar joppie (ook anderen btw) bedankt voor het advies, ik zal het proberen als ik terugkom van de vakantie! :tu: Ik laat het weten als het is gelukt, zoniet, post ik wel weer..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...