Jump to content

vraagen

007 Harings

Recommended Posts

ALS DIT TOPIC NIET OP DE JUISTE PLEK STAAT VERPLAATST HET AUB

Ik heb een paar vraagjes over wat:

1)Ik ben al lang aan het wachten op die telefoontje voor de missie Out of Closet en ik heb de Easy as Can be en de Roman's Sorrow al uitgespeeld en ik heb lang gewacht totdan ik het beu was om te wachten dan heb ik wat andere missies gedaan tot ik de missie The Holland Play heb uitgespeeld en de playboy X mansion heb en nu heb ik nog altijd die missie niet???

2)Tekens als ik een Cab bel van Roman of een taxi roep dan stoppen ze maar als ik dan op F klik dan gaat hij naar de voordeur en stapt hij niet in hoe moet ik dan instappen??????

3)Ik kan niet meer verder gaan omdat ik die missie van Out of closes moet gespeeld hebben voor die missie van die kerel

BEWERKT OMDAT: Ik iets vergeten was ^_^

Bewerkt: door 007 Harings
Delen op andere websites

1. Voor de missie Out of The Closet krijg je geen telefoontje.

Je moet echter eens in je mailbox kijken of French Tom al heeft gereageerd.

zo ja maak en afspraak met hem en vermoord hem tijdens die afspreek.

(volgens mij krijg je wel een telefoontje van Brucie of Roman (weet ik niet meer) als je lang wacht.

2. volgens mij moet je F ingedrukt houden bij een taxi dan stap je in als passagier.

3. zelfde als antwoord 1 kijk eens in je mailbox.

Delen op andere websites

ALS DIT TOPIC NIET OP DE JUISTE PLEK STAAT VERPLAATST HET AUB

Ik heb een paar vraagjes over wat:

1)Ik ben al lang aan het wachten op die telefoontje voor de missie Out of Closet en ik heb de Easy as Can be en de Roman's Sorrow al uitgespeeld en ik heb lang gewacht totdan ik het beu was om te wachten dan heb ik wat andere missies gedaan tot ik de missie The Holland Play heb uitgespeeld en de playboy X mansion heb en nu heb ik nog altijd die missie niet???

2)Tekens als ik een Cab bel van Roman of een taxi roep dan stoppen ze maar als ik dan op F klik dan gaat hij naar de voordeur en stapt hij niet in hoe moet ik dan instappen??????

3)Ik kan niet meer verder gaan omdat ik die missie van Out of closes moet gespeeld hebben voor die missie van die kerel

BEWERKT OMDAT: Ik iets vergeten was ^_^

voor vraag 2: je moet lange tijd op f drukken.

als je korte tijd op f drukt dan steelt hij de auto, druk je langer op f dan gaat hij langs achter.

Delen op andere websites

OK dat van die taxi's is gelukt maar kheb nog altijd geen mail of een telefoontje gekregen voor die missie maar ik heb nog een vraaje ik weet waar ik de liedjes kan zetten in de map van gta 4 in documenten maar hoe kan je ze laten afspelen in de auto?

Delen op andere websites

OK dat van die taxi's is gelukt maar kheb nog altijd geen mail of een telefoontje gekregen voor die missie maar ik heb nog een vraaje ik weet waar ik de liedjes kan zetten in de map van gta 4 in documenten maar hoe kan je ze laten afspelen in de auto?

je gaat naar:

Vista: user>documenten>Rockstar Games> GTA IV>User Music

XP: Mijn Documenten > Rockstar Games > GTA IV>User Music

(Ik heb geen Xp waar gta op staat maar ik denk dat dit het documenten pad is)

Dan plaats je de gewenste muziek in je User Music map.

En dan ga je Ingame bij settings bij audio een complete scan doen.

En je zet auto scan aan.

En dan ga je als je aan het spelen bent naar Independince FM.

Mocht je dit niet snappen of voor meer info:

WikiGTA

Delen op andere websites

je gaat naar:

Vista: user>documenten>Rockstar Games> GTA IV>User Music

XP: Mijn Documenten > Rockstar Games > GTA IV>User Music

(Ik heb geen Xp waar gta op staat maar ik denk dat dit het documenten pad is)

Dan plaats je de gewenste muziek in je User Music map.

En dan ga je Ingame bij settings bij audio een complete scan doen.

En je zet auto scan aan.

En dan ga je als je aan het spelen bent naar Independince FM.

Mocht je dit niet snappen of voor meer info:

WikiGTA

Dank u voor de info

KHEB HET GEVONDEN VAN DIE MP3 PLAYER

Bewerkt: door 007 Harings
Delen op andere websites

Normaal als je eerst roman en Brucie hebt ontmoet dan moet je naar Tw@.

Daarna zal je na een tijd een bericht via SMS krijgen vanRoman waarin hij zegt dat je is je mail moet na kijken endan zou je een mail moeten hebben.

Zeker dat je GSM niet in sleep mode staat? :?

Delen op andere websites

Normaal als je eerst roman en Brucie hebt ontmoet dan moet je naar Tw@.

Daarna zal je na een tijd een bericht via SMS krijgen vanRoman waarin hij zegt dat je is je mail moet na kijken endan zou je een mail moeten hebben.

Zeker dat je GSM niet in sleep mode staat? :?

Ik heb geen enkel telefoontje gekregen of sms en hij staat niet on kijk maar naar picture

EN IK HEB NOG VOOR DE ZEKERHEID EEN TOPIC GEMAAKT IN DE MISSIEHULP MAP OMDAT DAT EIGENLIJK HIER NIET HOORD

KLIK HIER

post-89724-1249934617_thumb.png

Delen op andere websites

Zeker dat je op de date knop hebt gedrukt en dat je geen mails hebt en kijk is in je inbox van sms'jes of er één van Roman bij is. :Y

Het kan zijn dat ik op die knop heb geklikt in mijn GSM staat smsen van roman over:

Yelow cabs

CAB JOB

Maar dat is niet over die missie

Delen op andere websites

Zeker dat je op de date knop hebt gedrukt en dat je geen mails hebt en kijk is in je inbox van sms'jes of er één van Roman bij is. :Y

Het kan zijn dat ik op die knop heb geklikt in mijn GSM staat smsen van roman over:

Yelow cabs

CAB JOB

Ik denk dat hij bedoelt dat je wanner je French Tom moet opzoeken op Love-Meet.net dat je dan op Date hebt geklikt.

Probeer hem anders nog eens op te zoeken op love meet en als het kan druk nog eens op Date.

verder zou ik het zo ook niet weten wat er mis kan zijn.

Hoef je geen missies meer te doen verder?

Delen op andere websites

Yelow cabs

CAB JOB

Ik denk dat hij bedoelt dat je wanner je French Tom moet opzoeken op Love-Meet.net dat je dan op Date hebt geklikt.

Probeer hem anders nog eens op te zoeken op love meet en als het kan druk nog eens op Date.

verder zou ik het zo ook niet weten wat er mis kan zijn.

Hoef je geen missies meer te doen verder?

Nee daarvan heb ik geen SMS gekregen en ik heb terug op die DATE geklickt en 5keer gaan slapen npg ltijd geen reactie van terug

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...