peppie132 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 hallo allemaal, ik heb al een tijdje terug een cross motor pack gedownload maar nu wil ik alle versie's rond laten rijden in plaats van 1. alle motors hebben de zelfde txd dus dacht ik dat als ik alle txd files in gta3.img doe dat het dan wel werkt maar dat werkte dus niet. weer iemand hier een oplossing voor?? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Kan je misschien iets preciezer zijn, hoe je het hebt geprobeerd en wat er dan niet werkt? Reageren
peppie132 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 ik had geprobeert en nog een txd file in te zetten onder de sanchez1.txd maar dan kom ik geen andere sanchez tegen alleen de gewone dus de sanchez.txd maar ik wil alle 4 of 5 texture's tegen komen want het maakt allemaal gebruik van de zefde dff maar ik wil ook andere motoren tegen komen dus wil in niet de nrg500 ofzo veranderen in me cross moter dus alle txd files van het paket moeten in 1 txd file zodat ik ze allemaal kan tegen komen Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 ik had geprobeert en nog een txd file in te zetten onder de sanchez1.txd maar dan kom ik geen andere sanchez tegen alleen de gewone dus de sanchez.txd maar ik wil alle 4 of 5 texture's tegen komen want het maakt allemaal gebruik van de zefde dff maar ik wil ook andere motoren tegen komen dus wil in niet de nrg500 ofzo veranderen in me cross moter dus alle txd files van het paket moeten in 1 txd file zodat ik ze allemaal kan tegen komen Ik snap dus helemaal NIKS van wat je daar nou uitkraamt. Ik zie geen punten, hoofdletters of andere leestekens! Het enige wat ik zie zijn typefouten en een tekst die aan een stuk is door getypt. Als je wilt dat je (goed) geholpen wordt, begin dan eerst met het leren van goede zinnen en teksten typen voordat je mensen om hulp vraagt met je half gebakken spelling. Mijn God zeg, wat is er met de mensen tegenwoordig aan de hand? Reageren
peppie132 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 ik wil gewoon 5 .txd files in 1 .txd file zodat ik alle 5 motoren kan tegen komen. nu duidelijk genoeg Reageren
Beagle Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Nu is het een stuk duidelijker. a.txd = de TXD die op elke motor gebruikt moet worden. In gta3.img zoek je naar de TXD van de motor die de nieuwe TXD moet krijgen. Rechtsklik op dat Item -> Replace en zoek a.txd op. Doe dit voor alle TXD's die je wil laten vervangen, en je bent klaar. In dit voorbeeld gebruik ik IMGTool. Besef wel dat de modellen .DFF's zijn, en de kleuren carcols heten, dat gaat anders. Reageren
peppie132 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 ja dat snap ik. maar ik had zo een pakket gedownload van 5 motoren, maar alle 5 motoren gebruiken de zelfde .dff dus ik dacht dat ik de 5 .txd files in 1 file kon doen zo dat ik alle 5 versie's van de motor kan tegen komen. Reageren
Beagle Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Nee, dat gaat niet... Als het allemaal voor dezelfde voertuigen zijn, zijn het ook dezelfde namen in de TXD en dat gaat fout. Je kan er maar een tegelijk voor die DFF. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.