Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Hoi, ik zoek aan aantal dingen, maar ik weet niet waar ze te krijgen zijn. GTA IV (voor de pc) GTA VC (voor de pc) De savegame voor, (dus niet na) de militaire missies, bijvoorbeeld de savegame in San Fierro dat je die hydra nog moet stelen van het vliegdekschip, en die jetpack missie in Las Venturas, want die missies wil ik heel graag doen. Een goede trainer voor IV, VC, en III. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Hoi, ik zoek aan aantal dingen, maar ik weet niet waar ze te krijgen zijn.GTA IV (voor de pc) GTA VC (voor de pc) De savegame voor, (dus niet na) de militaire missies, bijvoorbeeld de savegame in San Fierro dat je die hydra nog moet stelen van het vliegdekschip, en die jetpack missie in Las Venturas, want die missies wil ik heel graag doen. Een goede trainer voor IV, VC, en III. dit is de site http://www.cheathappens.com/ kijk alleen ff uit voor de promo trainers Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Uitkijken? Waarvoor dan? Edit: Er staat op die site alleen maar over GTA 2 en GTA Advance iets. Ik zoek het voor San Andreas voor de pc. Bewerkt: 10 augustus 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
peppie132 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 De savegame voor, (dus niet na) de militaire missies, bijvoorbeeld de savegame in San Fierro dat je die hydra nog moet stelen van het vliegdekschip, en die jetpack missie in Las Venturas, want die missies wil ik heel graag doen. in plaats van een save game kan je ook een mission loader gebruiken Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Waar kan ik die vinden? Reageren
peppie132 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 in dit tipic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78485 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.