Jump to content

[SA]BabyUFO


Beagle

Recommended Posts

Grappig dingetje. Fix het geluid nog even (er zit een soort van 'tikje' in) en plaats de thrusters binnen in het gevaarte, zodat je ze niet ziet. Verder zou je er nog landingspootjes op kunnen maken, die inklappen zoals bij de originele Hydra, en misschien een spoiler als extraatje? Ik bedoel zoiets:

Niet als promotie bedoeld voor m'n eigen mods, maar om 't even te laten zien :7.

Verder ziet het er goed uit, leuk om te zien dat je wat meer begint te releasen :tu:!

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: 3DS Max, what else.

@Puma: Het duurde me al 3 dagen voordat ik de moed bij een had geraapt om het te releasen, dus ik weet niet of ik de luiheid kan overwinnen en zo'n plaatje in elkaar kan flansen. Vast wel :puh:

@Hearv94: Eh op m'n kladblok had ik "PocketUFO" op geschreven met de beschrijving dat het een compact dingetje moest worden, maar uiteindelijk is het dat niet geworden. Dus ik heb er maar Baby voor geplakt :puh:

Verder, bedankt allemaal, zal kijken wat ik nog kan verbeteren :)!

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er heel goed uit, de glans is heel goed gelukt. Zoals al gezegd is had je de thrusters beter in de UFO kunnen verwerken. Ook het geluid klinkt erg goed, alleen die tik erin als hij zichzelf herhaald kan best wel irritant worden denk ik. Ik denk dat het vliegen ietwat raar is, aangezien hij in de video nog steeds vliegt alsof hij vleugels heeft, hij lijkt misschien iets te beweeglijk qua barrel rolls doen enzo, kan je misschien aanpassen door turnmass in de handling te verhogen. Op het model heb ik niets aan te merken, behalve dat je misschien inderdaad pootjes eronder kan zetten. KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

misschien nog uitlaatjes want je ziet de vlammen van de hydra nog zitten maar ze komen uit niets ze hangen er een paar centimeter achter.

dus of de vlammen weghalen of uitlaatjes.

maar voor de rest :tu: perfect! :klap::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

misschien nog uitlaatjes want je ziet de vlammen van de hydra nog zitten maar ze komen uit niets ze hangen er een paar centimeter achter.

dus of de vlammen weghalen of uitlaatjes.

maar voor de rest :tu: perfect! :klap::tu:

Waarom bump je een topic van een eeuw oud ?

Ach, ik ben geen admin... ik zeg het alleen maar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...