Metal-Bullets Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Wat vinden jullie van Piercings? Ik heb gaatjes in mijn oren en heb er van die ringen in. Maar over paar weken heb ik een wenkbrauw piercing en nog 2 gaatjes + kin piercing Bewerkt: 6 juni 2013 door Phoenyxar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik vind vooral als het er veel zijn piercings vies. Voor de rest snap ik niet waarom je er een zou nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ikzelf vind bij een jongen alleen in de oren wat, en bij een meid dat ook, en een navel piercing, voor de rest vind ik het niet zo heel erg mooi of spectaculair. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blokzeil1 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 jongens met orbellen vind ik dus echt helemaal niets behalve ringetjes maar het blijfen meiden dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik vind vooral als het er veel zijn piercings vies. Voor de rest snap ik niet waarom je er een zou nemen. Precies. Gewoon eentje, niet meer. Een wenkbrauw piercing vind ik nog wel mooi, maar zou het nooit zelf nemen. En voor de rest eigenlijk gewoon niet. Oorbellen vind ik alleen bij vrouwen wel leuk, neuspiercing of tongpiercing hoeft van mij echt niet, navelpiercing ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Oorbellen voor mannen zijn meestal asociaal. Je krijgt trouwens ook toch ontstekingen enzo bij je piercing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Dat kan maar je hoeft geen ontstekingen te krijgen Ik zit nog wel te twijfelen om een kin piercing te nemen, omdat dat echt creepy is om te laten zetten Bewerkt: 10 augustus 2009 door Metal-Bullets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAspirit Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik heb nu een wenkbrauw piercing , in me oor en in mijn tong ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Een piercing kan iemand staan maar niet iedereen, het is trouwens niks voor mij, mannen met oorringen is in theorie hetzelfde als vrouwen die het dragen maar door onze maatschappij is het verwijfd geworden, voel je vrij om een piercing te zetten maar denk eerst wat de gedachte hierachter is en Waarom je dit doet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik heb alleen een paar oorbellen. Aan piercings op andere plekken op m'n lichaam moet ik niet denken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Trouwens, dit is dan niet zo'n erge ramp, maar voor sommige baantjes mag je geen piercings of zichtbare tattoo's hebben, dus misschien dat je er (over een tijdje) gezeik mee krijgt bij je (toekomstige) baas. Of je moet hem uidoen, maar dan is er een kans dat hij dichtgroeit. Bewerkt: 10 augustus 2009 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAspirit Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Trouwens, dit is dan niet zo'n erge ramp, maar voor sommige baantjes mag je geen piercings of zichtbare tattoo's hebben, dus misschien dat je er (over een tijdje) gezeik mee krijgt bij je (toekomstige) baas.Of je moet hem uidoen, maar dan is er een kans dat hij dichtgroeit. Je moet bij beroepen zoals : farmaseutische sectie's enzo geen oorbellen dragen. Maar bij brandweer , politie , ambulance enzo mag het . Je kan ook beter niet werken als je pas een oorbel of piercing hebt , anders groeit die inderdaad dicht ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik vind oorbellen of een navel piercing helemaal niet erg en soms zelfs sexy.. Maar meer dan 2 per oor of piercings op andere plaatsen dan eerder genoemt is vaak een afknapper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik vind oorbellen of een navel piercing helemaal niet erg en soms zelfs sexy.. Maar meer dan 2 per oor of piercings op andere plaatsen dan eerder genoemt is vaak een afknapper. Volg ik je compleet in. Maar meestal vind ik zonder navelpiercing toch nog geiler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind een navelpiercing bij vrouwen sexy , en tongpiercing is ook wel mooi. Ik hoorde een keer van een kameraad dat tongen dan lekkerder is . Maar van die earplugs waar een vinger door het gat van je oor gaat is echt ranzig. Bewerkt: 10 augustus 2009 door Metal-Bullets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.