frankyyguy Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ikzelf houd niet zo van piercings. Je zou er maar een in je ... geval hebben en je mag er niet door op schiphol vanwege een metaal detector. Zit je daar met je handen in broek te graaien om hem af te krijgen. Reageren
XiPE Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik wil wel een stretch, weet niet of het hetzelfde wordt genoemd in Nederland. Zo een oorbel die je oor 'open trekt'. Maar wel geen grote, 7mm ongeveer, dan kan 'ie nog terug dichtgroeien. Voor de rest vind ik piercings meestal niet mooi. Enkel oorbellen, maar dan ook niet allemaal. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ooit laat ik nog een prins Albert zetten Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Dat doet volgens mij erg zeer, een dikke naald door je eikel En volgens vrouwen moet seks dan beter zijn Bewerkt: 10 augustus 2009 door Metal-Bullets Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 wie mooi wilt zijn.... Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Nee, ik vind het niks. Zoiezo niet, nergens. Ook niet in de mond, jullie zeggen wel dat het lekkerder zoent. Maar persoonlijk lijkt het me nou niet alles met een stuk ijzer spelen. Maar idd, piercings in geslachtsdelen is helemaal niks . Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik vind piercings lelijk, een navel van nature is mooi(vind ik toch..). Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Als het een kleine oorbel is bij een man dan maakt het niet heb je van die hele grote met rondjes, Dan vind ik het niet eruit zien. Maja ik vind piercings niet echt mooi staan bij mannen en vrouwen. Reageren
like_a_superstar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 -tong = blauw bolletje -oor = zwart piercing -wengbrauw = zilver bolletje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Afgrijselijk. Oke oorbellen gaan nog wel bij meisjes. Maar ergens anders een piercing. Nah dat vind ik niet meer mooi. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Haha, sommige vrouwen hebben zelfs een piercing tussen hun benen op dat plekje. En bij een vrouw is het gewoon lekker tongen als ze een tongpiercing heeft. Daarbij vind ik een navelpiercing en een piercing in de oren ook gewoon sexy. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik zou het nooit willen Reageren
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Lelijk! Ik heb er geen en wil er geen. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Heb zelf geen, Ben ook niet van plan. Maar een meisje met ton piercing vind ik wel geil :kwijl: Reageren
vice Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik vind piercings ook niet mooi. Je hebt een lichaam gekregen en je wordt er echt niet beter of mooier op door zo een ijzer ding of wat dan ook in je lichaam te steken. Ik snap eigenlijk niet wat er mooi of leuk aan is. Dezelfde mening met Tattoo's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.