-Stan- Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee en als ik er één zou nemen zou het deze zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik zou zelf waarschijnlijk nooit een tattoo nemen. Want van de meeste tatoo's zie je na 10 jaar niets meer van dan een lelijke grijze vlek. als ik er een neem, met alle oorlog in de wereld, neem ik deze: (van The Black Eyed Peas) Wat heeft een vraagteken te maken met alle oorlog in de wereld? Oja, niets... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Ik zou zelf waarschijnlijk nooit een tattoo nemen. Want van de meeste tatoo's zie je na 10 jaar niets meer van dan een lelijke grijze vlek. als ik er een neem, met alle oorlog in de wereld, neem ik deze: (van The Black Eyed Peas) Wat heeft een vraagteken te maken met alle oorlog in de wereld? Oja, niets... Het is het vraagteken van ''Where is the love?''. Bewerkt: 12 augustus 2009 door De Stofzuiger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Mijn pa heeft er 2. Die zijn nu ong 40 jaar oud. Maar die zijn echt niet meer mooi. Dus: Nee, En trouwens als je de naam van je vriendin erin zet ben je al helemaal dom, Verkering uit blijft over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Mijn pa heeft er 2.Die zijn nu ong 40 jaar oud. Maar die zijn echt niet meer mooi. Dus: Nee, En trouwens als je de naam van je vriendin erin zet ben je al helemaal dom, Verkering uit blijft over Net zoals bij de Jan smit en Jolanthe Ik vind trouwens tatoo's best oke, maar dan moet je ze er na je jeugd weer af kunnen halen. Oude mensen mensen een tatoo zijn lelijk Bewerkt: 12 augustus 2009 door GwnHugo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee, geen tatoos voor mij Ja, volgens mij mag het wel Boeit mij geen ene hol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Ik mag het denk ik wel, omdat het mijn eigen lichaam is Bewerkt: 12 augustus 2009 door Metal-Bullets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Nou, ik zou er echt geen willen, mag er ook geen, maar of ze lelijk zijn of niet. Kijk, op mijn vriendin zou ik geen willen, maar het is haar eigen lichaam. Maar kijk je bijvoorbeeld naar LA Ink, dan ik het wel overwegen. Daar zijn die dingen echt zo mooi. Als ik het zou laten zetten, zou ik het daar wel doen. Dan krijg je pas echt mooie dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee ik heb geen tattoo, ik mag het denk ik ook niet, en ik wil het ook niet. In het begin kan het allemaal nog wel mooi zijn, maar als je ouder wordt dan gaat je lichaam ook verouderen, en de tattoo veroudert mee, en na een tijd trekt die op niets meer... En dan zit je ermee. Het is ook niet goed voor je, het kan wel mooi zijn, maar na een 30-tal jaren zal die wel minder mooi zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee ik heb geen tattoo, ik mag het denk ik ook niet, en ik wil het ook niet. In het begin kan het allemaal nog wel mooi zijn, maar als je ouder wordt dan gaat je lichaam ook verouderen, en de tattoo veroudert mee, en na een tijd trekt die op niets meer... En dan zit je ermee. Het is ook niet goed voor je, het kan wel mooi zijn, maar na een 30-tal jaren zal die wel minder mooi zijn. Dan laat je hem weglaseren hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee ik heb geen tattoo, ik mag het denk ik ook niet, en ik wil het ook niet. In het begin kan het allemaal nog wel mooi zijn, maar als je ouder wordt dan gaat je lichaam ook verouderen, en de tattoo veroudert mee, en na een tijd trekt die op niets meer... En dan zit je ermee. Het is ook niet goed voor je, het kan wel mooi zijn, maar na een 30-tal jaren zal die wel minder mooi zijn. Dan laat je hem weglaseren hé. Dan heb je wel een pigment-loos stukje huid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
like_a_superstar Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb een havik in me rug staan Binnkant rechtse arm : peace in chinese letters En een tribal op mijn linker been ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee ik heb geen tattoo, ik mag het denk ik ook niet, en ik wil het ook niet. In het begin kan het allemaal nog wel mooi zijn, maar als je ouder wordt dan gaat je lichaam ook verouderen, en de tattoo veroudert mee, en na een tijd trekt die op niets meer... En dan zit je ermee. Het is ook niet goed voor je, het kan wel mooi zijn, maar na een 30-tal jaren zal die wel minder mooi zijn. Dan laat je hem weglaseren hé. Dan heb je wel een pigment-loos stukje huid. Make-up xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Geen tattoos voor mij. Oudere mensen met tattoos vind ik echt vulgair, en aangezien iedereen ouder wordt, nee bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2009 De titel zegt het al : Wat vinden jullie van tattoos , piercings , ... Brand maar lekker los in dit topic ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.